جنجال قضاوت داوران زن در فستیوال فوتبال پسران در بوشهر
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: به‌محض اطلاع داوری بانوان در فستیوال فوتبال پسران، دستور توقف این کار را دادیم و به مراجع ذی‌صلاح گزارش‌های لازم ارسال‌ شد

صدور دستور توقف قضاوت زنان بوشهری در فستیوال فوتبال پسران

 احمد بهروزیان‌فرد در تشریح تصاویر منتشر شده از قضاوت بانوان در فستیوال نوجوانان بوشهر گفت: مسابقات فستیوال فوتبال نوجوان پسر به میزبانی هیات فوتبال بوشهر برگزار شد که در اقدامی نامتعارف از داوران خانم برای قضاوت این بازی استفاده شده بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با اظهار بی‌اطلاعی از این اقدام صورت گرفته، ابراز کرد: هیات فوتبال به‌عنوان مجری و میزبان این فستیوال بوده و توجیه آن‌ها برای برگزاری این مسابقات، سن پایین شرکت‌کنندگان بوده است که این موارد مورد قبول ما نیست و ورزش و جوانان مخالف چنین اقدامی است.

وی تصریح کرد: به‌محض اطلاع از این موضوع، دستور توقف این کار را دادیم و از طریق حراست این اداره به مراجع ذی‌صلاح گزارش‌های لازم ارسال‌شده و در حال حاضر قضاوت بازی‌ها بر عهده آقایان است.

بهروزیان‌فرد در خصوص بازتاب و حمایت شبکه‌های بیگانه از این اقدام هیات فوتبال، تصریح کرد: هر موضوعی را که شبکه‌های ضدانقلاب حمایت می‌کنند، به سود ما نیست و مخالف آن‌ها هستیم.

محمد نجفی رئیس هیات فوتبال استان و برگزار کننده این مسابقات حاضر به پاسخگویی نشد و سکوت پیشه کرد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی