ماجرای ترس داریوش خواننده معروف از همسر ناصر حجازی
مسعود مژدهی تصویری زیرخاکی منتشر کرد از خودش در روزگار جوانی کنار منصور رشیدی و داریوش اقبالی و مدعی شد داریوش خواننده پاپ طرفدار تاج بود، ولی بروز نمی‌داد

داریوش از ترس همسر حجازی پشت ماشین دراز می‌کشید

داریوش ارتباط خوبی با فوتبالیست‌ها به خصوص ناصر حجازی، اکبر کارگر جم، مسعود مژدهی، منصور رشیدی و... داشت.

مسعود مژدهی ستاره سال‌های دور استقلال که از خوب‌های تاریخ این باشگاه است، توضیح خاصی درباره رفاقت داریوش با اسطوره‌های استقلال ارائه نکرده، ولی این خواننده در گفت‌وگویی که با یکی از روزنامه‌نگاران داخلی داشت، گفته بود: با اکبر کارگر جم و ناصر حجازی خاطرات زیادی دارم.


همسر زنده‌یاد حجازی هم پیش از این در یک گفت‌وگوی خودمانی خاطره‌اش از رفاقت اسطوره آبی‌ها و داریوش تعریف کرده بود: «داریوش و ناصر خیلی با هم صمیمی بودند و این صمیمیت زیاد یک وقت‌هایی من را اذیت می‌کرد. ناصر از یک طرف می‌خواست دل من را نشکند و از طرف دیگر نمی‌خواست دوستی‌اش با داریوش را هم قطع کند. به همین دلیل موضوع را به داریوش گفته بود و مواقعی که داریوش و اکبر (کارگر جم) با یک بی‌ام‌و آلبالویی رنگ دنبال ناصر می‌آمدند، داریوش پشت ماشین دراز می‌کشید که من از پنجره خانه متوجه حضورش نشوم. آن‌ها اگر ساعت خواب و استراحت مردم نبود، بوق می‌زدند تا ناصر متوجه حضورشان شود و برود پایین و اگر هم سر ظهر یا اولین ساعت بعد از ظهر بود، اکبر از ماشین پیاده می‌شد و زنگ خانه را می‌زد و می‌گفت آمده‌ام دنبال ناصر... من از پنجره که نگاه می‌کردم، فقط اکبر را می‌دیدم، ولی وقتی ناصر پایین می‌رفت و بعد از سلام با او، به عقب ماشین نگاه می‌کرد و به هوای سلام و علیک سر تکان می‌داد، متوجه می‌شدم داریوش روی صندلی عقب ماشین دراز کشیده است!»

اتفاقاً در همان گفت‌وگوی معروف که هنوز منتشر نشده، داریوش به نوعی این خاطره را تأیید کرده بود.
از حجازی و داریوش هم تصویری وجود دارد که در آتلیه یک مجله قدیمی به نوبت روی دوش هم نشسته‌اند. معمولاً رسانه‌های داخلی از نوشتن درباره داریوش خودداری می‌کنند، اما حالا که محمد مایلی‌کهن صادقانه گفته صدای داریوش اقبالی را دوست دارم و مسعود مژدهی هم عکسی از خودش و رشیدی کنار داریوش منتشر کرده، بهانه ای شد تا خاطره جالب همسر زنده یاد ناصر حجازی را بازنشر کنیم.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی