واندا نارا بازهم باردار شده است
روزنامه های ایتالیایی مدعی شده اند که مائورو ایکاردی و واندا نارا در انتظار تولد یک فرزند دیگر هستند و به همین دلیل این بازیکن آرژانتین تصمیمی برای ترک اینتر ندارد

به دلیل بارداری واندا؛ ایکاردی قصد جدایی از اینتر را ندارد

مائورو ایکاردی از ماه های پایانی فصل گذشته به طور جدی با کادر فنی و مدیران اینتر به مشکل خورد. بازوبند کاپیتانی از این بازیکن گرفته شد و پس از آن او به دلیل آنچه مصدومیت عنوان شده بود، تا مدتها برای این تیم به میدان نرفت.

این در حالی بود که بسیاری از رسانه ها مدعی شده بودند که ایکاردی مصدوم نبوده و تنها به دلیل ناراحتی از بازپس گرفتن بازوبند کاپیتانی حاضر به بازی برای اینتر نبوده است. از همان زمان گمانه زنی های بسیاری درباره احتمال جدایی او از اینتر در پایان فصل به گوش می رسید. آنتونیو کونته هدایت اینتر را بر عهده گرفت و اعلام کرد که نیازی به ایکاردی و ناینگولان ندارد. اما این بازیکن هنوز مقصد بعدی خود را انتخاب نکرده است.

حالا گفته می شود که او تصمیمی برای جدایی از آبی و مشکی پوشان شهر میلان ندارد. اینتر روز پنج شنبه به این بازیکن اعلام کرد که امکان بازگشت او به این تیم وجود ندارد. با این حال روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپرت مدعی شده که آخر جولای مهلت نهایی این بازیکن برای جدایی از اینتر بود و این اتفاق رخ نداد.

آنها اعلام کرده اند که دلیل ایکاردی برای عدم جدایی از این تیم خانوادگی است و واندا نارا بار دیگر باردار است و این دو در انتظار تولد فرزند دیگری هستند به همین دلیل مهاجم آرژانتینی تصمیم دارد که به حضور خود در شهر میلان ادامه دهد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net