تکذیب یک شایعه عجیب درباره برنامه نود پلاس و میثاقیان
از روز گذشته شایعات عجیب و زیادی در خصوص تولید برنامه‌ای شبیه برنامه نود شنیده می‌شد

آیا نود پلاس حقیقت دارد؟

در حالیکه هنوز زمان شروع لیگ نوزدهم مشخص نیست یکی از اصلی‌ترین بحث‌های این روزهای رسانه کشور مربوط به برنامه فوتبال برتر است. برنامه‌ای که فصل گذشته با اجرای محمدحسین میثاقی به کارشناسی رقابت‌های لیگ هجدهم پرداخت و اینطور که مشخص است برای فصل بعدی هم به کار خودش در شبکه سه سیما ادامه خواهد داد.

از روز گذشته اما اخبار عجیبی در این خصوص مطرح شد که برنامه فوتبال برتر با اسم جدید و با عنوان "نودپلاس" در فصل بعدی به کارشناسی لیگ‌برتر خواهد پرداخت. این حتی خبری بود که روزنامه گل چاپ امروز تحت عنوان تیتر یک به آن پرداخته بود. در حالیکه خیلی‌ها از این می‌گفتند که این برنامه چیزی شبیه برنامه نود خواهد بود و اسم جالبی هم برایش در نظر گرفته شده، ساعاتی پیش صفحه رسمی برنامه فوتبال‌برتر نسبت به چنین اخباری واکنش نشان داد و آنها را دروغ خواند.

در واقع همانطور که پیش‌بینی می‌شد منبع خبری که از صبح امروز منتشر شده بود چندان موثق نبود و خیلی زود با این خبر با واکنش روبرو شد و به نظر می‌رسد که برنامه فوتبال‌برتر فصل آینده هم طبق روال فصل گذشته به کار خودش ادامه خواهد داد.

یکی دیگر از نکات جالب و البته حاشیه‌ساز هم این بود که چند روز پیش ویدیویی مربوط به ساخت دکور برنامه فصل بعد فوتبال‌برتر منتشر شد. در این ویدیو میز یکی دیگر از برنامه‌های سازمان صدا و سیما با نام "جهان ورزش" هنوز از دکور بیرون نرفته بود. همین اتفاق تبدیل به سوژه‌ای جالب شد. چراکه در خبرها آورده شده بود که در برنامه فصل بعدی محمدحسین میثاقی، بخشی هم با عنوان جهان ورزش و چیزی شبیه به فوتبال 120 دیده خواهد شد. در حالیکه تکذیب صفحه رسمی فوتبال‌برتر نشان می‌دهد تمامی این خبرها از صبح امروز شایعاتی عجیب بودند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir