شکستن بینی بخاطر دیدن محمد صلاح
بسیاری از هواداران فوتبال برای دیدار با اسطوره های خود دست به هر کاری می زنند اما یک پسر 11 ساله به طور اتفاقی موفق شد با بینی شکسته با محمد صلاح دیدار کند

صلاح و پسری که بینی خود را برای دیدن او شکست

لویی فولر و اسحاق برادر 10 ساله اش در حال دنبال کردن ماشین مهاجم لیورپول بودند که این پسر به زمین خورد و بینی خود را شکست. صلاح که اولین گل لیورپول در فصل جدید رقابت های لیگ برتر برابر نورویچ را به ثمر رسانده بود، متوجه شرایطی که برای این پسر به وجود آمده شد و با ماشین خود دور زد تا از سلامت او اطمینان حاصل کند.

جو کوپر، پدرخوانده لویی، در این باره به اسکای اسپرت گفت: " در حالی که ما در تلاش برای تماس با یک آمبولانس بودیم، دیدیم که محمد صلاح با ماشین به نزدیکی ما آمد و لویی را دید و پس از آن پیاده شد تا از نزدیک مطمئن شود که حال هردوی آنها خوب است. بچه ها با هیجان فریاد می زدند و وقتی او پیاده شد اسحاق دیوانه وار دوید و او را در آغوش گرفت.صلاح بسیار عذرخواهی کرد و بسیار رفتار خوبی با بچه ها داشت و باعث شد که احساس بسیار بهتری داشته باشند. "

صلاح با هر کدام از آنها عکسی جداگانه گرفت و پس از این اتفاق، لویی برای بررسی شرایط بینی خود به بیمارستان منتقل شد. پدر این بچه ها تاکید کرده که آن دو زمان زیادی را در اطراف زمین تمرین لیورپول می گذراندند تا بتوانند با اسطوره های تیم خود دیدار کنند.

او در ادامه اضافه کرد: " می خواهیم از صمیم قلب از صلاح تشکر کنیم که باعث شد هر دو پسر ما احساس بهتری داشته باشند. او یک ستاره بزرگ جهانی است. نیازی نبود که امروز این کار را انجام دهد اما بسیار متشکر هستیم که انجام داد. "



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net