استراماچونی فعلا مشروط ماندگار شد
خبرنگار اسکای اسپورت ادعا کرد سرمربی ایتالیایی استقلال در این تیم ماندنی است به شرطی که وعده‌های مدیران این باشگاه اجرا شود

استراماچونی مشروط در استقلال ماندنی شد

جیانلوکا دی مارزیو خبرنگار شبکه اسکای اسپورت که چند روز پیش از اختلاف آندره‌آ استراماچونی و مسئولان باشگاه استقلال پرده برداشته بود امروز در توئیتی جدید به این موضوع پرداخت.

این خبرنگار در صفحه توئیتر خود نوشت: صحبت از جدایی استراماچونی از استقلال آنقدر جدی بود که در کمترین زمان ممکن هواداران استقلال به این موضوع در مقابل باشگاه اعتراض کردند. حتی کار به اینجا کشید که فتحی به رسانه های ایرانی گفت که او مربی ما می‌ماند.

البته این اتفاقات منجر به صحبت‌هایی بین طرفین شد و آنها شفاف در مورد مسائل مختلف صحبت کردند. سرمربی سابق اینتر میلان به شدت از بدقولی‌ها ناراحت است و در روزهای اول وعده‌هایی به او داده شد که انتظار داشت این وعده‌ها عملی شود. با همه این شرایط و با قول‌هایی که مدیریت باشگاه استقلال داده خیلی از مسائل شفاف نیست.

این خبرنگار در ادامه تاکید کرد: با وجود اتفاقاتی که رخ داده استراماچونی در استقلال ماندگار شده البته این تصمیم تا زمانی است که مدیران استقلال روی وعده‌های خود ماندگار باشند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir