بازگشت دروازه بانی که همسرش را کشته بود به دنیای فوتبال
دروازه بان برزیلی که همسرش را کشته بود به دنیای فوتبال بازخواهد گشت

دروازه‌بان برزیلی که همسر سابقش را به قتل رسانده بود، به فوتبال برگشت

 برونو فرناندز دروازه بان برزیلی و کاپیتان اسبق فلامنگو که به جرم قتل همسر سابقش به 20 سال حبس محکوم شده است، با پیشنهاد بازی کردن در یک باشگاه محلی به نام "پوچوس کالداس" مواجه شده است.

در ماه ژولای، محکومیت این بازیکن برزیلی به حالت "آزادی مشروط" در آمد و بدین ترتیب می تواند تحت نظارت نیروهای پلیس به امور روزمره اش برسد. برونو فرناندز در سال 2010 ، الیزا سامودیو، همسر سابقش را به قتل رسانده بود. پائولو سزار داسیلوا، مدیر باشگاه پوچوس کالداس اعلام کرد که برونو به زودی کارش را به عنوان بازیکن جدید این تیم امضا می کند و به زودی قرارداد رسمی امضا خواهد شد.

در حال حاضر برونو فرناندز به اجازه دادگاه نیاز دارد تا بتواند محل سکونتش را تغییر دهد و به محل باشگاه پوچوس کالداس برود. مدیر این باشگاه محلی برزیل گفت:" برونو احتمالا هفته آینده تمریناتش را آغاز خواهد کرد. فقط به برخی مجوزها نیاز دارد. "

برونو در سال 2010 بازداشت شده بود و در سال 2013 به قتل الیزا سامودیو همسر سابق و مادر فرزندش متهم شده بود. سامودیو 25 ساله توسط برونو به قتل رسید اما جسد وی هرگز پیدا نشد. این بازیکن که در اکادمی باشگاه اتلتیکو مینیرو شکل گرفته سابقه حضور در کورینتیانس را هم در کارنامه اش دارد و در سال 2009 قهرمان لیگ برزیل شده است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net