شوک به تلویزیون: تماشای لیگ با صدای عادل فردوسی پور از طریق موبایل
در آستانه فصل جدید لیگ برتر خبری به گوش می‌رسد که می‌تواند شوک تازه‌ای به تلویزیون ایران باشد

تماشای لیگ با صدای عادل روی گوشی تلفن همراه؟

بعد از سفر غیرمنتظره مزدک میرزایی به اروپا و خبر شوکه‌کننده همکاری او با یک شبکه ماهواره‌ای، دوباره بحث همکاری عادل و تلویزیون بر سر زبان‌ها افتاد. ابتدا شایعه شد صدا و سیما قصد دارد عادل را به تلویزیون برگرداند و در ادامه جواد خیابانی مدعی شد با شروع فصل جدید رقابت‌های لیگ داخلی و خارجی، عادل هم به عنوان گزارشگر به شبکه سوم سیما برمی‌گردد، اما خیلی فوری خبر رسید فردوسی‌پور بدون برنامه ۹۰ به تلویزیون برنمی‌گردد .

شایعه بعدی اجرای عادل در برنامه فوتبال ۱۲۰ شبکه ورزش بود که بلافاصله تکذیب شد و نزدیکان فردوسی‌پور گفتند در سری جدید فوتبال ۱۲۰ هم عادل فقط تهیه‌کننده خواهد بود، البته اگر بنا باشد همکاری او و تلویزیون ادامه پیدا کند.


اما حالا در آستانه فصل جدید لیگ برتر خبری به گوش می‌رسد که می‌تواند شوک تازه‌ای به تلویزیون ایران باشد. شایعه شده وی‌او‌دی‌ها برای پخش بازی‌های لیگ برتر از طریق اینترنت به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ پیشنهاد‌های وسوسه‌انگیزی داده‌اند. گویا یکی از شرکت‌های فعال در این زمینه پا را از این هم فراتر گذاشته و به عادل فردوسی‌پور هم پیشنهاد همکاری ارائه داده است.


شنیدیم این شرکت قصد دارد بازی‌های لیگ برتر را از طریق اینترنت برای فوتبالدوستان پخش کند تا تمام علاقه‌مندان بتوانند از طریق گوشی تلفن همراه خود خیلی راحت بازی‌ها را ببینند و البته گزارش بازی‌های حساس را با صدای عادل فردوسی‌پور بشنوند. البته در صورتی که این شرکت با فدراسیون و سازمان لیگ به توافق برسد، عادل تنها گزارشگر این شرکت نخواهد بود و گزارشگران دیگری هم با این پروژه همکاری می‌کنند.


مدت‌هاست این شرکت دنبال راهی است که با همکاری سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال، بازی‌های لیگ برتر را از طریق اینترنت پخش کند و برای جذابیت بیشتر سراغ عادل فردوسی‌پور رفته است. البته عادل هنوز هیچ پاسخی به این پیشنهاد نداده و نزدیکان او هم از روند مذاکرات فردوسی‌پور و وی‌او‌دی‌ها بی‌اطلاع هستند، ولی اگر این شرکت موفق شده باشد همزمان با عادل و فدراسیون قرارداد ببندد، بازار تلویزیون را کساد می‌کند. تلویزیون بدون پرداخت حق پخش، لیگ برتر را روی آنتن می‌برد و آگهی‌های تبلیغاتی خوبی می‌گیرد، اما اگر قرار باشد مردم لیگ را با صدای عادل از طریق اینترنت یا تلفن همراه دنبال کنند، تلویزیون امتیاز انحصاری‌اش را از دست می‌دهد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی