شباهت عجیب یک عراقی به رونالدو؛ بدل جدید رونالدو آمد!
فردی که در گذشته به شغل کارگری ساختمان مشغول بوده است به خاطر شباهتش با کریستیانو رونالدو نگاه های زیادی را به خود جلب کرده و به شهرت رسیده است

بدل جدید رونالدو اهل کردستان عراق است: امیدوارم روزی کریستیانو را ببینم!

بیوار  عبدالله 25 ساله چند ماه پیش عراق را ترک کرد تا از شباهتش با ستاره پرتغالی استفاده کند و به شخصیتی مشهور تبدیل شود.  این هوادار رونالدو برای ادامه زندگی خود راهی انگلیس می شود و به کارگری ادامه می دهد اما در ان جا با شان داگلاس، مغازه دار 35 ساله آشنا می شود که شباهتش با رونالدو توجه این مغازه دار را به خود جلب می کند.

بعد از آن رفاقت میان این دو جدی می شود و شان، وکالت بدل کریستیانو رونالدو را به عهده می گیرد. شان در این باره می گوید:" زمانی که بیوار با پیراهن یوونتوس در فروشگاه من قدم می زد، توجهم را جلب کرد. در ابتدا فکر کردم که خود رونالدوست. در آن زمان کپی بازی فیفا 19 را نگاه کردم که رونالدو روی جلد آن بود. تصویر او را با بیوار مقایسه کردم و نمی توانستم این حجم از شباهت را باور کنم. او را متوقف کردم و برایش توضیح دادم که چقدر به رونالدو شبیه است و می تواند از همین ماجرا استفاده کند. برایم عجیب بود که قبل از آن کسی در این باره به او کمک نکرده بود.

بیوار به من گفت که هر جا می رود، مردم او را "رونالدو" صدا می کنند.  او عاشق فوتبال است  وقتی پیراهن رونالدو را می پوشد، دقیقا شبیه به اسطوره اش می شود."

بیوار که در منطقه دربی زندگی می کند، از زمانی که رونالدو در اسپورتینگ لیسبون بازی می کرد، او را دنبال می کند. این مرد عراقی وقتی به صورت آماتور فوتبال بازی می کند، ترجیح می دهد که مثل اسطوره اش رونالدو در پست وینگر بازی کند و سعی می کند که مدل موهایش هم شبیه رونالدو باشد.

این مرد عراقی خیلی امیدوار است که بتواند روزی از نزدیک با رونالدو ملاقات کند.

او در این باره می گوید:" من کُرد و اهل شمال عراق هستم. وقتی به شهرم می روم نگاه های زیادی به سمتم جلب می شود. مردم در خیابان من را متوقف می کنند و درخواست می کنند که عکس بگیریم. من هم خیلی راحت قبول می کنم. خیلی ها فکر می کنند که خود رونالدو هستم و همین ماجرا حس خوبی به من می دهد. ای کاش نصف توانایی های او را داشتم. گاهی فوتبال بازی می کنم، با شمارره هفت در پست او بازی می کنم. رویایم این است که روزی با او ملاقات کنم."



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net