آخرین جزئیات انتقال نیمار از پاری سن ژرمن به بارسلونا
لئوناردو، مدیر ورزشی پاریسن ژرمن، معتقد است که انتظار توافق تا روز دوشنبه برای انتقال نیمار به بارسلونا نمی رود چرا که این باشگاه خواسته های آنها را برآورده نکرده است

آب پاکی پاریس روی دست بارسا: بعید است توافقی انجام شود

ستاره برزیلی یکی از طولانی ترین کشمکش های انتقالاتی در سال های اخیر را در این تابستان تجربه کرد.

او خواهان بازگشت به بارسلونا بود که دو سال قبل با قراردادی به ارزش 222 میلیون یورو از آن جدا شده و به پایتخت فرانسه آمده بود. پی اس جی نیز تاکید داشت که اجازه جدایی این بازیکن را صادر می کند اما برای این اتفاق باید پیشنهاد خوبی را دریافت کند.

نیمار این فصل هنوز در ترکیب پاریسن ژرمن به میدان نرفته و در انتظار مشخص شدن نتیجه مذاکرات بوده است.

لئوناردو، مدیر ورزشی پی اس جی، پس از پیروزی شب گذشته تیمش در این باره گفت: " موقعیت ما مشخص است. آنها همیشه می دانستند ما چه خواسته هایی داریم. اولین پیشنهاد کتبی 4 روز پیش ارائه شد و این در حالی بود که تنها 6 روز فرصت تا پایان فصل نقل و انتقالات باقی مانده بود. ما آماده مذاکره با سایر بازیکنان بودیم اما هرگز توافقی که می خواستیم انجام نشد. همه چیز بستگی به بارسلونا دارد. سه روز تا پایان نقل و انتقالات فرصت هست. امروز به توافق نرسیدیم. ما آماده بودیم اما تنها سه روز وقت هست. شرایط ما و نیمار همیشه مشخص بوده و اگر پیشنهاد خوبی برسد، او می تواند جدا شود. همه می دانند که ما توافق نکردیم. از همه چیز خبر داریم. با هم صحبت کردیم. بارسلونا پیشنهاداتی می دهد تا ما آن را بررسی کرده و بپذیریم. واقعیت را گفتیم که تنها در صورتی با جدایی او موافق هستیم که پیشنهاد خوبی به ما برسد. این پیشنهاد هنوز نرسیده و انتظار نمی رود که تا دوشنبه نیز برسد. "



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net