رفتار زشت پاریسی ها با مدیران بارسلونا در جریان مذاکره برسر نیمار
مسئولان پاری سن ژرمن رفتار مناسبی با مسئولان بارسلونا نداشته و تمایلی هم برای فروش نیمار به این باشگاه اسپانیایی نشان ندادند

ماجرای مذاکرات پاری سن ژرمن با بارسلونا

در طول ماه های اخیر، مقامات باشگاه بارسلونا دو بار به پاریس سفر کردند تا با مدیران پاری سن ژرمن برسر خرید نیمار مذاکره کنند. کاملا مشخص بود که مذاکرات سخت و پیچیده ای پیش روست، به ویژه به خاطر ارتباط نامطلوب مقامات دو باشگاه و در حقیقت نبود ارتباط میان سران دو باشگاه.

در برنامه ال چیرینگیتو جزئیاتی درمورد اتفاقاتی که در جریان این مذاکرات رخ داد و تا به امروز پوشیده مانده بود اعلام کرده است.

سران باشگاه پاری سن ژرمن تمایل چندانی نداشتند تا برای فروش نیمار بر سر میز مذاکره بنشینند و نشانه اصلی این ماجرا، رفتار نامناسب آنها با مقامات بارسلونا بود. بعد از سفر کاروان بارسلونا به پاریس برای آغاز مذاکره برسر خرید نیمار، مقامات تیم پاریسی مدتی آنها را منتظر گذاشتند و سران باشگاه بارسلونا حدودا یک ساعتی در دفتر باشگاه پاریسی منتظر ماندند تا مسئولان پاری سن ژرمن وارد سالن جلسه شوند.

اریک آبیدال و اعضای کاروان بارسلونا بیش از 45 دقیقه در سالن باشگاه، منتظر لئوناردو ، مدیر ورزشی باشگاه پاریسی ماندند. طبق گفته مجری برنامه ال چیرینگیتو این اولین نشانه و علامتی بود که مدیران باشگاه پاریسی به صورت غیرمستقیم پیغامشان را به سران بارسا برسانند که قصد فروش نیمار را ندارند.

درنهایت هم نیمار نتوانست در بازار تابستانی تیم پاریسی را ترک کند و دست کم باید تا چند ماه دیگر در این تیم بماند و در بازار نقل و انتقالات زمستانی، دوباره همه این بحثها از نو شروع خواهد شد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footbali.net