مربی اسبق استقلال در زندان!
فوتبال در عین زیبایی، بی‌رحمی‌های خاص خودش را دارد و گاهی اوقات اهالی آن حتی به خاطر جرمی که خارج از دنیای توپ گرد مرتکب شده‌اند یا مشکلاتی که بیرون از عرصه ورزش برای‌شان ایجاد شده زیر نورافکن رسانه‌ها قرار می‌گیرند

حکم 8 سال زندان برای مربی سابق استقلال

بدیهی است شهرت فوتبالی‌ها به همان اندازه که کمک حال‌شان می‌شود، گاهی اوقات برای‌شان دردسر نیز ایجاد می‌کند. این روند در تمام دنیا اتفاق می‌افتد و کاملاً اجتناب‌ناپذیر است.
در دهه ۷۰ چهره خارج رفته‌ای بود که برای اهالی فوتبال شناخته شده محسوب می‌شد، اما او را بیشتر به عناوین دیگری می‌شناختند، ولی در مقطعی از آن دهه ناگهان خبر آمد که این شخص به عنوان مربی استقلال برگزیده شده است. حضوری که البته چندان طولانی نشد، ولی در همان مقطع نتایج خوبی کسب کرد و همین مسئله برایش به یک کارنامه بدل گردید تا شوق مربیگری در سرش بیفتد و مدعی شود مدارک رسمی مربیگری دارد (که البته داشت) این شخص در چند مقطع دیگر هم با استقلال همکاری کرد و بعداً به یک‌باره سال‌ها از او خبری نشد تا اینکه شنیدیم دوباره به ایران برگشته و در دسته‌های پایین‌تر کار می‌کند (اتفاقاً در آن دستجات هم کارنامه نسبتاً موفقی داشت)، اما همه چیز به یک‌باره برهم خورد.

دستگیری!
سال گذشته بود که خبر آمد این مربی با حکم قضایی دستگیر شده و اتفاقاً پلیس برای جلب او راهی محل تمرین تیمش شده است. در همان زمان کلی شایعه پیرامون دلایل دستگیری او مطرح شد؛ از مسائل مالی و خانوادگی گرفته تا داستان‌هایی که در خارج از کشور رخ داده بود! حتی پای پلیس بین‌الملل هم به این شایعات باز شد، ولی اخبار دقیقی نمی‌رسید و موضوع رفته رفته فراموش شد تا اینکه...

بدهی ۵۰۰ میلیونی
روز دوشنبه شنیدیم مربی اسبق استقلال همچنان در زندان است و البته دلیل اصلی محکومیت او نیز مسائل مالی محسوب می‌شود. ظاهراً در خارج از کشور اتفاقاتی رخ داد که باعث شکایت از او شده است. در این میان همه موارد حل شده، ولی ظاهراً مسائل مالی همچنان به قوت خودش باقی است و اگر این شخص بتواند بدهی خود که حدود ۵۰۰ میلیون تومان می‌شود را بپردازد، قضیه حل می‌شود البته می‌گویند برخی از مدیران اسبق استقلال نیز به او قول‌هایی داده‌اند، اما هنوز محقق نشده است.

حکم ۸ ساله؟
البته به موازات این خبر، مسئله دیگری را هم شنیدیم که مهم تلقی می‌شود. براساس این خبر برای سرمربی فوق به خاطر پرونده‌اش حکم ۸ سال زندان بریده شده و قضیه فقط مالی نیست، چون اگر صرفاً بحث بدهی مالی مطرح باشد، هرگاه این رقم پرداخت شود، زندانی طبق قانون از زندان آزاد خواهد شد، ولی حکایت باتوجه به ۸ سال زندان بریده شده (البته اگر خبر درست باشد) کاملاً متفاوت می‌شود و پای مسائل دیگری به میان می‌آید که نمی‌توان بدون اطلاعات دقیق در موردش اظهارنظر کرده و وارد حیطه فوق گردید.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net