برای سردار آزمون و رفتاری غیرحرفه ای: آقای گل جام جهانی هم بشوی، رفتارت حرفه‌ای نمی شود!
رفتار سردار آزمون در مسابقه زنیت – آرسنال تولا، همان چیزی بود که از بازیکنان ایرانی سراغ داریم؛ معترض و همیشه حق به جانب

اعتراض بچگانه سردار آزمون به داور

سردار آزمون سال هاست که فوتبال ایران را ترک کرده و در روسیه بازی می کند. صد البته که لیگ فوتبال روسیه بسیار حرفه ای تر از لیگ فوتبال ایران است و بازیکنی که در این لیگ حضور دارد باید از همه نظر حرفه ای تر از بازیکن شاغل در لیگ فوتبال ایران باشد. اما ظاهرا سردار آزمون همچنان اصرار دارد رفتار و عادت های بازیکنان لیگ ایران را در لیگ روسیه تکرار کند.

شب گذشته در مسابقه زنیت و آرسنال تولا، سردار آزمون در لحظه تعویض قصد داشت از زمین خارج شود که داور به او گفت به دلیل کمبود وقت، باید از طرف دیگر زمین خارج شود. اما آزمون به این موضوع اعتراض داشت و اعتراض های او در نهایت با کارت زرد داور همراه شد. در همین لحظات بود که یک هم تیمی سردار آزمون، از پشت او را بغل کرد و سردار را به جهتی که مد نظر داور بود، هل داد.

منظور هم تیمی آزمون از انجام این کار، جلوگیری از درگیری لفظی بیشتر سردار با داور مسابقه و همچنین اعتراض به سرپیچی او از دستور داور بود. احتمالا برای هم تیمی های سردار آزمون خیلی عجیب است که چرا یک بازیکن باید با داور مسابقه چنین رفتاری بکند و این اخطار بچه گانه را بگیرد.

شاید اگر هم‌تیمی سردار حتی یک سال در فوتبال ایران بازی کرده بود، برایش عجیب نبود که چرا یک بازیکن فوتبال این قدر ناشیانه با داور جر و بحث می کند. هم‌تیمی سردار آزمون اگر در جریان بازی تیم های ملی ایران و ژاپن در جام ملت های آسیا دیده بود که چطور ممکن است 5 بازیکن توپ را رها کنند و سراغ اعتراض به داور بروند، متوجه می شد که یک بازیکن ایرانی، حتی اگر در فینال جام جهانی هم بازی کند و آقای گل جام جهانی هم بشود، نمی تواند عادت زشت اعتراض به داور را ترک کند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir