هو شدن نیمار پس از گلزنی توسط هواداران پاری سن ژرمن
نیمار ستاره برزیلی پاری سن ژرمن به اعتراض های هواداران تیمش واکنش نشان داد

واکنش نیمار به شعارهای هواداران پاری سن ژرمن

پاری سن ژرمن در هفته پنجم رقابت های لیگ فرانسه به مصاف استراسبورگ رفت و توانست با تک گلی که نیمار به زیبایی به ثمر رساند به پیروزی برسد.

نیمار بعد از چهار بازی غیبت به ترکیب پاری سن ژرمن برگشت و توانست با سوپر گلی که در دقایق پایانی به ثمر رساند زمینه ساز پیروزی تیمش شود.

این بازیکن برزیلی بعد از حاشیه‌های که به وجود آورد از سوی هواداران پاری سن ژرمن در پارک دو پرانس هو شد و هر وقت صاحب توپ می شد صدای اعتراض هواداران را می شنید.

او بعد از بازی گفت: من به شنیدن صداهای اعتراض عادت کرده‌ام و هیچ پیامی برای هواداران پاری سن ژرمن ندارم. تنها می‌توانم بگویم که الان دیگر بازیکن پاری‌سن ژرمن هستم و نهایت تلاش خود را برای موفقیت تیم به کار می‌گیرم.

نیمار ادامه داد: من بهترین آمار خود را با پیراهن پاری سن ژرمن داشته‌ام. الان خوشحال هستم و دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. از این به بعد تمام بازی های پاری‌سن ژرمن را همچون بازی های خارج از خانه میدان می دانم و به همین خاطر با شعارها بهتر کنار خواهم آمد. من هیچ چیزی علیه تماشاگران نمی‌توانم بر زبان آورد.

ستاره سابق بارسلونا افزود: همه می دانستند که من دوست دارم که پاری سن ژرمن را ترک کنم. درباره جزئیات صحبت نمی‌کنم. به هر حال همه چیز تمام شد و من ماندنی شدم. از شانس بد من در دو فصل اخیر زیاد مصدوم شده‌ام و بازی‌های زیادی را از دست داده‌ام اما هر بار که در زمین بوده‌ام نهایت تلاش خود را به کار گرفته‌ام. امیدوارم که روزهای خوبی در پیش باشد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isna.ir