ماجرای جالب زنی که به رونالدو همبرگر رایگان داده بود!!
کریستیانو رونالدو خاطره جالبی را عنوان کرد که در 12 سالگی در رستوران مک دونالدز ساندویچ رایگان دریافت کردند

پیدا شدن یکی از زن‌هایی که به رونالدو همبرگر مجانی داده بود!

کریستیانو رونالدو اخیرا مصاحبه ای با برنامه تلویزیونی "صبح بخیر بریتانیا" انجام داد و در این مصاحبه خاطراتی از دوران حضورش در باشگاه اسپورتینگ نقل کرد.

رونالدو گفت که در سن 12 سالگی در  یکی از روزها زمانی که بسیار گرسنه بوده اند، به همراه برخی از بازیکنان اسپورتینگ به رستوران مک دونالدز در نزدیکی ورزشگاه می روند و از آنها همبرگر مجانی درخواست می کنند. رونالدو نام یکی از کارکنان رستوران که "ادنا" بود را هم به یاد داشت.

مهاجم یوونتوس گفت که سخت در تلاش است تا کارمندان مک دونالدز را پیدا کند و با دعوت انها به ناهار از لطفی که به آنها کرده تشکر کند. حالا پائولا لچا یکی از آن زن ها را پیدا کرده که البته او دیگر در مجموعه رستوران های مک دونالدز کار نمی کند.

پائولا لچا در مورد خاطره ای که رونالدو از آن  یاد کرد، می گوید:"یادم است که چند بچه مقابل رستوران ما آمدند. مسئول ما اجازه داد که به آنها همبرگر بدهیم. یکی از آن افراد کریستیانو رونالدو بود که از بقیه حجالتی تر بود."

پائولا حالا زندگی متفاوتی دارد هر چند که ان خاطره را از یاد نبرده است:"فکر کردن به آن هم برایم جالب است. وقتی برای پسرم تعریف کردم فکر کرد که دروغ می گویم و باور نمی کرد که مادرش به کریستیانو رونالدو همبگرر داده باشد. شوهرم از این ماجرا خبر دارد. بی نظیر بود که رونالدو در زمان سفر کرد و به دوران کودکی اش اشاره کرد. اگر در نهایت با رونالدو ناهار بخورم، خوشحال می شوم که بقیه هم بفهمند که حرف هایم دروغ نبوده است. باید از کریستیانو تشکر کنم و خوشحال می شوم که با هم از آن لحظه یاد کنیم."



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net