افشاگری نامزد رونالدو درباره کار های خیر این بازیکن
جورجینا رودریگز نامزد کریستیانو رونالدو درباره کار های خیر و مخفیانه این بازیکن صحبت کرد

نامزد رونالدو: کریستیانو مخفیانه در کارهای خیریه شرکت می‌کند

جورجینا رودریگز نامزد کریستیانو رونالدو درهای منزلش را به روی برنامه تلویزیونی اسپانیایی "حالا ظهر شده" باز کرد و برای اولین بار در یک گفتگوی تلویزیونی در مقابل ایوان گارسیا مجری برنامه حضور پیدا کرد.

نامزد رونالدو در محل خانه اش در منطقه شیک لافینکا در شهر مادرید میزبان مجریان برنامه تلویزیونی بود. نامزد رونالدو در این مصاحبه گفت که مدام در سفر است هر چند که اولویتش با خانواده اش است:"سعی می کنم که سفرهایم را بر اساس برنامه های خانواده ام بچینم. همیشه خانواده برایم در اولویت است و وقتی از انها دور هستم مدام با هم تماس می گیریم و از شنیدن صدایشان خوشحال می شوم. برایم کمی سخت است که از بچه هایم دور باشم."

جورجینا در پاسخ به این پرسش که چرا  با 13  میلیون دنبال کننده به پرطرفدارترین زن اسپانیایی در اینستاگرام تبدیل شده، بیان کرد:" من یک شخصیت خیلی طبیعی و معمولی دارم و در اینستاگرام اتفاقات روزمره خودم و خانواده را به اشتراک می گذارم."

نامزد رونالدو در مورد فعالیت های خیریه ستاره پرتغالی گفت:" رونالدو در کارهای خیریه زیادی شرکت می کند که خیلی از اوقات این را به بقیه نشان نمی دهد و مخفیانه این کارها را انجام می دهد."

جورجینا در مورد آلیس کمپلو نامزد آلوارو موراتا هم صحبت کرد:" شخصیت خوبی دارد. دوستان کم و خوبی دارم و او هم یکی از آنهاست. همیشه سعی می کند کمک کند. شخصیت ساده ای دارد و قلب بسیار بزرگی دارد که به من خیلی کمک کرده است."



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net