افت شدید ستاره رئال مادرید بخاطر ارتباط با 3 زن!!
تیبو کورتوا دروازه بان رئال مادرید بخاطر روابطش با 3 زن مختلف دچار حاشیه و افت شدیدی شده است

سه زنی که تمرکز تیبو کورتوا را بر هم زدند!

تیبو کورتوا دروازه بان بلژیکی بدترین روزهایش در رئال مادرید را سپری می کند. این بازیکن به خاطر دریافت دو گل در بازی اخیر مقابل بروژ به شدت مورد انتقاد قرار گرفت و هواداران از عملکرد وی در برنابئو به شدت ناراضی هستند.

کورتوا بین دو نیمه بازی رئال مادرید و بروژ تعویض شد که باشگاه اعلام کرد که ویروس معده و دل درد علت تعویض او بوده هر چند که برخی می گویند که این بازیکن دچار استرس شده است.اولین شب اروپایی فصل در برنابئو برای کورتوا به یک کابوس تبدیل شد اما این اولین باری نیست که این بازیکن به خاطر  عملکردش مورد انتقاد قرار می گیرد. البته به نظر می رسد که حواشی خارج از زمین هم در افت عملکرد دروازه بان فیکس تیم ملی بلژیک نقش مهمی داشته اند.

مارتا دومینگز، همسر سابق کورتوا و مادر دو فرزندش چند هفته پیش از انتقالش به رئال مادرید از او جدا شد چرا که از خیانت های او باخبر شده بود. مارتا به همراه دو فرزند کورتوا در مراسم معارفه وی در رئال مادرید هم حضور پیدا کرد تا نشان بدهد که حامی اوست اما اختلاف این دو حل نشدنی بود و از هم جدا شدند. علت جدایی این دو زنی به نام "دیلان  رویل" بود.  زمانی که خانواده کورتوا در لندن زندگی می کردند، دروازه بان بلژیکی با دیلان که وظیفه مراقبت از سگ های خانواده را داشت، رابطه عاشقانه برقرار کرده بود. مارتا هم از این رابطه مخفیانه باخبر می شود و تصمیم می گیرد که از تیبو جدا شود.

اما در این میان نام آلبا کاریو هم مطرح می شود، سومین زنی که در یک سال اخیر روی زندگی کورتوا اثر گذاشته است. انتشار تصاویر نامزد اسبق فلیسیانو لوپز در کنار کورتوا باعث شد تا رابطه عاشقانه این دو علنی شود. اما به محض علنی شدن رابطه، کورتوا تصمیم گرفت که از آلبا جدا شود و پیام هایی در اینستاگرام علیه وی منتشر کرد. زمانی که خبر رابطه تیبو و آلبا به گوش باشگاه رسید، مدیران رئال نگران شدند چرا که فهمیدند که این بازیکن بیشتر از آن که به فکر فوتبال باشد درگیر روابط خارج از فوتبال است و همین مسئله تمرکزش را بر هم زده است.

البته مارتا همسر سابق کورتوا همچنان از او حمایت می کند و همین مسئله شاید به کمک دروازه بان بلژیکی بیاید تا به دور از حواشی به روزهای خوبش برگردد. مارتا و دو فرزند کورتوا تماشاگر ویژه بازی رئال و اتلتیکو در هفته گذشته بودند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net