اختلاف شدید زیدان و رئیس باشگاه رئال مادرید
گویا رئیس باشگاه رئال مادرید حالا با زیدان دچار اختلاف شدیدی شده است

خشم رئیس باشگاه رئال مادرید از زیدان: تو مسئولی!

اینطور به نظر می رسد که روابط میان فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه مادریدی و زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی این تیم حسابی تیره و تار است. بعد ازپشت سرگذاشتن تابستانی جنجالی که با انتقال چندین بازیکن بزرگ از جمله ادن هازارد به رختکن تیم مادریدی همراه بود، رئالی ها نتوانستند خواسته اصلی زیدان، یعنی خرید پل پوگبا را عملی کنند.

زیدان علاوه برپوگبا خواهان خرید اریکسن و فان دبیک بود که این بازیکنان هم برای این سرمربی فرانسوی خریداری نشدند. با اتمام بازار تابستانی و گذر چند ماه، به نظر می رسید تاآبها از آسیاب افتاده و این دلخوری ها برطرف شده است. تا اینکه رئال مادرید ده روز پیش در بازی خانگی اش در دور دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بروژ به یک تساوی رضایت داد. با این مساوی، کار برای مادریدی ها در مرحله گروهی این فصل لیگ قهرمانان اروپا گره خورد

رئالی ها حالا دیگر نمی توانند در 4 بازی باقیمانده در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مرتکب اشتباهی شوند و کوچک ترین اشتباه و از دست دادن امتیاز توسط مادریدی ها ممکن است برای آنها به قیمت حذف و ناکامی در رسیدن به مرحله حذفی این رقابتها تمام شود؛ آنها باید دو بازی مقابل گالاتاسرای ترکیه برگزار کنند؛ بعد در سانتیاگو برنابئو به مصاف پاری سن ژرمن بروند و سپس در آخرین بازی شان درمرحله گروهی در بلژیک با بروژ روبرو شوند.

این شرایط اصلا برای فلورنتینو پرز رئیس باشگاه مادریدی قابل درک نیست و او زیدان، سرمربی تیمش را مسئول شرایط نامطلوب تیمش می داند. عواقب ورزشی و اقتصادی حذف زودهنگام رئال از گردونه رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا، در پایان مرحله گروهی حتی برای پرز هم غیرقابل تصور است و او حاضر نیست تا لحظه ای به این اتفاق تلخ فکر کند.

درهمین راستا، زین الدین زیدان پیغامی قاطع را از رئیس باشگاهش دریافت کرده. پرز در این پیغام از زیدان خواسته تا مشخص کند که اولویت باشگاه در هفته های آتی چه خواهد بود؟ کسب نتایج مطلوب در لالیگا (که در حال حاضر با صدرنشینی تیم مادریدی دنبال می شود) و یا اینکه تلاش برای بازگشت به روزهای اوج در لیگ قهرمانان اروپا؟ پرز به زیدان یادآوری کرده که اولویت اول مسائل تکنیکی تیم است و از او خواسته تا پیغام او بعد از بازگشت بازیکنان رئال ازاردوهای ملی به بازیکنان منتقل شود. در روز بیست و ششم نوامبر بازی حساس ال کلاسیکو در نوکمپ انتظار رئالی ها را می کشد و 4 روز قبل از آن رئالی ها باید در ترکیه به مصاف گالاتاسرای بروند که به نظر می رسد حساسیت و اهمیت این بازی، حتی از ال کلاسیکو هم بیشتر است.

زیدان می داند که کوچکترین اشتباه تاکتیکی و تکنیکی ممکن است برایش خیلی گران تمام شود. اعتماد به نفس کاذب و یا هرگونه کم کاری، دراین شرایط جبران ناپذیر است. البته شنیده می شود که زیدان اطمینان دارد که تیمش از دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مرحله بعد خواهد رسید و این بحران را به سرعت پشت سرخواهد گذاشت. حالا باید منتظر ماند و دید که در هفته های آتی رئالی ها به چه نتایجی دست خواهند یافت و خشم رئیس باشگاه مادریدی از سرمربی تیمش، کار را به کجا خواهد کشاند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net