راز هایی که ویکتوریا بکام از زندگی با دیوید بکام افشا کرد
ویکتوریا بکام درباره زندگی با دیوید بکام صحبت های جالبی را مطرح کرده است

ویکتوریا بکام: دیوید صمیمی ترین دوست من است

ویکتوریا بکام عادت ندارد که از رازهای زندگی شخصی خود پرده برداری کند اما این هفته در مصاحبه با برنامه تلویزیونی آمریکایی The View قانون شخصی خود را شکست و در این باره که چقدر از 20 سال زندگی زناشویی با دیوید بکام، بازیکن اسبق رئال مادرید  خوشحال است. این زوج در سال 1997 با هم آشنا شدند. در آن زمان ویکتوریا یکی از اعضای گروه موسیقی  Spice Girls بود و دیوید ستاره منچستریونایتد. این زوج دو سال بعد از آن با هم ازدواج کردند.

مراسم ازدواج دیوید بکام و ویکتوریا در سال 1999 برگزار شد و بروکلین، رومئو، کروز و هارپر چهار فرزند این زوج هستند. ویکتوریا در بخشی از این مصاحبه در مورد دو دهه رابطه عاشقانه خود با دیوید می گوید:"20 سال از زمان ازدواج ما می گذرد، باورتان می شود؟"

ویکتوریا در پاسخ به این پرسش که اولین باری که دیوید را دیده، چه چیزی توجهش را جلب کرده با خنده گفت:"به شدت خوشتیپ بود. در کنار ان به نظرم دیوید یک همسر بی نظیر و یک پدر فوق العاده است. او برای همه ما یک الگو بوده است و همیشه بسیار سخت تلاش کرده است. بسیار خوش شانس هستم که او را به عنوان همسر و صمیمی ترین دوستم در کنارم دارم."

یکی از ویژگی های دیوید بکام و ویکتوریا در زمان ازدواجشان در سال 1999 این بود که همیشه لباس هایشان را با هم ست می کردند و با تیپی مشابه و با رنگ لباس هایی مشابه همدیگر وارد خیابان ها می شدند. دیوید در سال 2010 گفته بود که این زوج در سالهایی که با هم رابطه داشته اند، مشکلات زیادی را پشت سر گذاشتند و در کنار هم از بحران های شخصی زیادی عبور کرده اند. بکام گفته بود:" در زندگی مشترک فراز و نشیب های زیادی وجود دارند. خیلی از اوقات نگاته دیگران به ما جلب می شود اما سعی می کنیم که با آن کنار بیاییم."



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net