رابطه عاشقانه امباپه او را به رئال مادرید می رساند!!
کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاریسن ژرمن بنا بر اخبار و شنیده ها در شبکه های اجتماعی وارد رابطه عاشقانه ای شده که می تواند او را به رئال مادرید نزدیک کند

رابطه عاشقانه جدید امباپه، او را به رئال مادرید نزدیک می‌کند؟

مهاجم فرانسوی اخیرا زیر یکی از پست های "استر اکسپوسیتو" بازیگر سرشناس اسپانیایی لایک زده است. استر که اخیرا با حضور در سریال "الیت" در شبکه نت فلیکس نقش "کارلا" به شهرت رسیده، 19 ساله است و به نظر می رسد که به زودی و با حضور در نقش های مهم تر، نامش را بیشتر سر زبان ها خواهد انداخت.

کاربران زیادی در شبکه های اجتماعی مدعی شده اند که استر و امباپه وارد رابطه عاشقانه ای شده اند و هیچ بعید نیست که این رابطه به حضور امباپه در کشور اسپانیا و پیوستنش به رئال مادرید منجر شود. یکی از کاربران توئیتری پیش بینی جالبی در مورد آینده امباپه داشته و نوشته است:"تصور می کنم که امباپه دست در دست استر اکسپوسیتو در برنابئو معارفه شود و در کنار هم روزی قهرمانی لیگ را در این استادیوم جشن بگیرند."

استر سابقه حضور در سه فیلم سینمایی و شش سریال دیگر را هم دارد اما شهرت جهانی او با سریال "البت" به دست آمده است. این بازیگر بیش از هشت میلیون هوادار در اینستاگرام دارد که البته امباپه در جمع هوادارانش نیست و همین مسئله است که لایک ستاره پی اس جی برای این بازیگر را بحث برانگیزتر می کند.

به نظر می رسد که امباپه یکی از طرفداران سریال "الیت" است و از همان جا با استر اکسپوسیتو آشنا شده است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net