قرعه ای سخت در انتظار رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا
به نظر می‌رسد که رئال مادرید در مرحله حذفی لیگ قهرمانان با قرعه‌ای دشوار روبرو شود

رقابت رئال با یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا؟

تساوی یک بر یک بروژ در خانه گالاتاسرای باعث صعود رئال شد، اما مردان زین‌الدین زیدان با پاری سن ژرمن مساوی کردند و به این ترتیب مسابقات گروهی را در رده دوم جدول به پایان خواهند برد.

سه تیم ممکن است رقیب رئال مادرید باشند: بایرن مونیخ، منچستر سیتی، و یوونتوس، که تیم‌های اول گروه‌های B، C و D خواهند بود. هر سه تیم به‌آسانی صعود کرده‌اند. بایرن حتی یک امتیاز هم از دست نداده و روبرت لواندوفسکی در فرمی عالی به سر می‌برد و در این فصل اروپا 10 گل زده است.

سیتی پپ گواردیولا 11 امتیاز دارد و 12 گل زده و تنها 4 گل خورده است. یوونتوس هم با 10 گل، 13 امتیاز کسب کرده است که البته کریستیانو رونالدو تنها یک گلشان را به ثمر رسانده است. اگر مادرید به یوونتوس برخورد کند، این اولین رویارویی رونالدو با تیم سابقش پس از جدایی از جمع آنها خواهد بود.

در گروه E، لیورپول صدرنشین است اما شاید ناپولی در هفته پایانی جای این تیم را بگیرد. در گروه F، بارسلونا اول شدنش را قطعی کرده اما به دلیل هم‌وطن بودن، با رئال برخورد نخواهد کرد. به نظر می‌رسد فاتح گروه G هم لایپزیگ باشد اما لیون می‌تواند به این تیم برسد. در گروه H هم آژاکس (صدرنشین فعلی) و چلسی (تیم دوم فعلی) رقبای احتمالی رئال خواهند بود.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net