صحبت عجیب زلاتان ابراهیموویچ درباره انتقام گرفتن از یک بازیکن
زلاتان ابراهیموویچ مدعی شده که ۴ سال صبر کرده تا از متئو ماتراتزی انتقام بگیرد و در دربی اینتر و میلان او را به بیمارستان بفرستد‌

زلاتان: ۴ سال صبر کردم تا از ماتراتزی انتقام گرفته و راهی بیمارستانش کنم

 زلاتان ابراهیموویچ که همیشه بازیکنی پر سر و صدا و پر حاشیه بوده در دوران حضور خود در یوونتوس با ماتراتزی درگیر می شود و این اتفاق را تا زمانی که از این بازیکن انتقام بگیرد، فراموش نمی‌کند.

او در گفتگو با جی کیو درباره این اتفاق اظهار داشت: " من در یوونتوس بوده و برابر اینتر بازی می کردیم. ماتراتزی با من درگیر شد و من را مصدوم کرد. مشکلی نیست که او فوتبالیست سخت و قدرتمندی است. اما دو راه برای این موضوع وجود دارد و یکی از آنها این است که به حریف آسیب بزنی. پائولو مالدینی نیز قدرتمند بود اما نحوه بازی او متفاوت بود. این بازی در سال ۲۰۰۶ بود و بعد از این برخورد من از زمین بیرون رفتم و کاپلو گفت که من را تعویض می کند اما خواستم که ادامه دهم. می خواستم برگردم و انتقامم را بگیرم. اگر کسی این کار را با من می کرد، فراموش نمی‌کردم. اما پس از دو دقیقه نتوانستم از درد ادامه دهم. "


او در ادامه اضافه کرد: " پس از آن به اینتر، بارسلونا و میلان رفتم. در بازی اول همه آنها علیه من بودند و این به من انگیزه می داد. اما اگر کنترلی نداشته باشی، خوب نیست. ممکن است عقلت را از دست بدهی و کار احمقانه‌ای کنی. یک پنالتی گرفتم و کسی که روی من خطا کرد، ماتراتزی بود. در نیمه دوم او به سمت من آمد و من با یک حرکت تکواندو او را زدم و راهی بیمارستانش کردم. استانکویچ بعد بازی پرسید چرا این کار را کردم و به او گفتم که ۴ سال منتظر این لحظه مانده بودم. "



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:  footballi.net