درآمد حیرت آور بکام از اینستاگرام درسال 2019
به ندرت می توان افرادی را یافت که به اندازه دیوید بکام، بعد از کناره گیری وبازنشستگی از حرفه اصلی اش (فوتبال)، در شبکه های اجتماعی پرطرفدار باشند و در اوج قله شهرت قرار داشته باشند

میزان درآمد دیوید بکام از اینستاگرام

بکام که سابقه پوشیدن پیراهن تیمهای بزرگی مثل منچستریونایتد، رئال مادرید و لس آنجلس گلکسی را درکارنامه فوتبالی اش می بیند، در سال 2013 از دنیای فوتبال خداحافظی کرد ولی از آن زمان تا به امروز از شهرتش کم نشده و به نظر می رسد که این موضوع در زندگی مالی او نیز تاثیر چشمگیری داشته است.

بکام در طول دوران حضورش در دنیای فوتبال، به لطف حضور در دنیای تجارت، درآمدهای جانبی خوبی درکنار فوتبالش داشت و قراردادهای تبلیغاتی خوبی را به امضا می رساند ولی از زمان باب شدن شبکه های اجتماعی و به ویژه اینستاگرام، او تبدیل به یک ستاره واقعی شده است و درآمدزایی او از اینستاگرام رقمی نجومی دارد.

طبق گزارش منتشره در برخی رسانه های بریتانیایی از جمله دیلی استار یا سان، بکام پردرآمدترین اینفلوئنسر بریتانیایی است که بیشترین درآمدزایی را در شبکه اجتماعی اینستاگرام دارد و این رقم به 10.2 میلیون یورو درسال می رسد. علاوه بر این رقم، باید این را در نظر داشت که بکام در طول 12 ماه سال، 30 پست تبلیغاتی را هم در صفحه رسمی اش منتشر می کند که در ازای آنها نیز مبالغ جداگانه ای را دریافت می کند.

او قراردادهای اسپانسرینگی را با برندهای تودور، هتل مارینا بی سندز و کنت و کارون به امضا رسانده و از آنجا که یک شخصیت شیک پوش و جذاب است و بیش از 59 میلیون هوادار هم در اینستاگرام دارد، طبیعی است که اسپانسرها برای امضای قرارداد با او سر و دست می شکنند.

البته فاصله بکام با کریس رونالدو، سلطان فوتبالی اینستاگرام خیلی زیاد است؛ چرا که رونالدو هرساله به خاطر پستهای تبلیغاتی اش دراینستاگرام درآمدی 45 میلیون یورویی دارد. کریس رونالدو این روزها حتی رکورد فالوورهای سلنا گومز را هم پشت سرگذاشته و ازاین حیث حسابی خبرساز شده است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net