رابطه عاشقانه کریم بنزما با بازیگر 19 ساله!!
خبری درباره رابطه عاشقانه کریم بنزما با یک بازیگر 19 ساله اسپانیایی مطرح شده است

رابطه عاشقانه بنزما و بازیگر اسپانیایی تکذیب شد

نشریه اسپانیایی Gente اخیرا ادعا کرده است که کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید رابطه عاشقانه ای را با استر اکسپوستیو بازیگر سریال "الیت" آغاز کرده است. نام این بازیگر پیش از این پیرامون کیلیان امباپه مهاجم فرانسوی پاریسن ژرمن مطرح شده بود.

نشریه اسپانیایی ادعا کرده بود که بازیگر 19 ساله اسپانیایی رابطه عاشقانه ای را با مهاجم رئال مادرید آغاز کرده است و با هم در ارتباط هستند.

این خبر در حالی پخش شده که بنزما همسری به نام کورا گوتیر دارد که حاصل رابطه آنها پسری به نام "ابراهیم" است. این زوج در سال 2017 با به صورت مخفیانه با هم ازدواج کردند و سعی می کردند تصویری از خود در شبکه های اجتماعی منتشر نکنند و رابطه عاشقانه شان با هم را مخفی نگه دارند.

ریشه شایعه ای که در مورد ارتباط بنزما و اکسپوسیتو مطرح شده به سال گذشته برمی گردد. زمانی که سریال "الیت" با بازی این بازیگر به سریالی موفق تبدیل شد و خیلی از فوتبالیست ها شامل بنزما این سریال را تماشا می کردند. بنزما یکی از بازیکنانی بود که برای بازیگر اسپانیایی در اینستاگرام کامنت گذاشت.

استر اکسپوسیتو تا ماه سپتامبر در رابطه عاشقانه با آلوارو ریکو دیگر بازیگر اسپانیایی بود. البته استر به این شایعه واکنش نشان داده و در بخش استوری اینستاگرام با انتشار تصویری از خودش نوشته است:"خبر کذب."



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net