حضور رئال مادرید و بارسلونا در یک هتل مشترک قبل از ال کلاسیکو
تیم های بارسلونا و رئال مادرید قبل از شروع بازی ال کلاسیکو در یک هتل مشترک اقامت خواهند داشت

در روز ال کلاسیکو ؛کاروان رئال و بارسا، هر دو در یک هتل!

چهارشنبه شب دیدار حساس و تماشایی ال کلاسیکو در شهر بارسلونا برگزار خواهد شد و دو تیم رئال مادرید و بارسا در ورزشگاه نوکمپ به مصاف هم خواهند رفت.

البته تظاهرات و تشنج های احتمالی سیاسی در شهر بارسلونا باعث شده تا تدابیر خاص و ویژه ای برای این بازی اندیشیده شود و ارنستو والورده سرمربی بارسا مجبور است تا در مسیر آماده سازی تیمش برای این بازی، کمی تغییرات اجباری را اعمال کند تا بدین ترتیب از مشکلات احتمالی ای که گروه سونامی دموکراتیک (معترضانی که خواهان استقلال کاتالونیا هستند) جلوگیری به عمل بیاید.

از همین رو نیروهای امنیتی باشگاه بارسلونا به اعضای کادر فنی بارسا توصیه هایی را داشته اند و طبق این توصیه ها قرار است تا کاروان بارسلونا ساعت 12.30 ظهر روز چهارشنبه در هتل ملکه سوفیا مستقر شود. دقیقا در همان هتلی که کاروان رئال مادرید در سفرش به بارسلونا در آنجا اقامت خواهد داشت. یکی از مزایای انتخاب این هتل این است که هتل ملکه سوفیا تنها 500 متر با ورزشگاه نوکمپ فاصله دارد و بدین ترتیب حضور بازیکنان در ورزشگاه نوکمپ برای بازی ال کلاسیکو که ساعت 20 به وقت اروپای مرکزی (22.30 به وقت ایران) برگزار خواهد شد، تضمین شده خواهد بود.

بدین ترتیب قرار براین است که بازیکنان بارسلونا ناهار را همگی دور هم در هتل صرف کنند و بعد از آن کمی در اتاقهایشان استراحت خواهند کرد و ساعت 18 عازم ورزشگاه نوکمپ خواهند شد. البته این احتمال وجود دارد که بازیکنان دو تیم، در لابی یا بخشهای مختلف هتل با هم روبرو شوند و این احتمال وقوع برخی شوخی ها و رویارویی ها میان بازیکنان دو تیم را افزایش می دهد.

لازم به ذکر است که اتخاذ این تصمیمات، برای تضمین آن است که بازیکنان بتوانند در زمان مشخص در ورزشگاه نوکمپ حضور بیابند. چرا که طبق قرارهای اعضای گروه سونامی دموکراتیک ، آنها قرار است از ساعت 16 بعدازظهر به وقت اسپانیا، اعتراضاتشان را آغاز کرده و درهای ورودی ورزشگاه نوکمپ را ببندند. نیروهای پلیس کاتالونیا هم صبح فردا جلسه ای تشکیل خواهد داد و از صبح روز چهارشنبه حلقه های امنیتی را در اطراف ورزشگاه نوکمپ شکل خواهد داد تا بدین ترتیب مانع از بروز اتفاقات و سوانح شده و ورود کاروان دو تیم به ورزشگاه و هواداران به سکوهای نوکمپ راتسهیل کند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net