ناراحتی امیر قلعه نویی از مدیرعامل پرسپولیس
امیر قلعه نویی از حواشی که هفته های اخیر علیه او و تیمش به وجود آمده دلخور است و از انصاری فرد توقع داشته شعارهای هواداران پرسپولیس علیه خودش را پیگیری کند

دلخوری قلعه نویی از انصاری فرد

سپاهان در این فصل عملکرد خوبی داشته و بدون باخت در صدر جدول قرار دارد. با این وجود در هفته های اخیر هجمه های زیادی علیه داوری بازی های این تیم وجود داشته و قلعه نویی هم چند کنفرانس حاشیه ساز داشته است. اتفاقات هفته های اخیر باعث ناراحتی قلعه نویی هم شده و واکنش سرمربی سپاهان را به همراه داشته است. قلعه نویی دلیل این هجمه ها علیه خودش و تیمش را نتایج خوب سال های اخیر می داند.

قلعه نویی دیشب ها در گفتگو با برنامه شبهای فوتبالی از محمدحسن انصاری فرد به خاطر شعارهای هواداران پرسپولیس در بازی های این تیم علیه خودش انتقاد کرد و گفت: آقای انصاری فرد! من چرا باید این رفتارها را ببینم و تحمل کنم؟ من توقع دارم ایشان این رفتارها را پیگیری کند.

او درباره اتفاقات بعد از بازی شهرخودرو هم گفت: کسی که در مشهد آن حرف ها را زد در صفحه شخصی اش فقط از تیم شهرخودرو عکس نداشت! او یک جا به عنوان خبرنگار حضور داشت، بعد کنار یحیی گل محمدی به عنوان مدیر روابط عمومی تیم شهرخودرو نشسته بود.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir