مسی و نیمار در جشن سالگرد ازدواج سوارز
لوئیز سوارز و همسرش سوفیا بالبی به مناسبت دهمین سالگرد ازدواجشان, جشنی را برگزار خواهند کرد

سالگرد ازدواج لوئیز سوارز و همسرش سوفیا بالبی

لوئیز سوارز و همسرش سوفیا بالبی قرار است که به مناسبت ده سالگی مراسم ازدواجشان دوباره در روز جمعه ششم دی مراسم دوباره ای را به احترام عشقشان به همدیگر برگزار کنند.

این مراسم قرار است که در یک هتل شیک در "پونتا استه" در اروگوئه برگزار شود و ستارگان فوتبال سرتاسر دنیا نظیر لیونل مسی و نیمار نیز بخشی از مدعوین به این مراسم هستند. ستاره بارسلونا که این روزها در آرژانتین بسر می برد قرار است که از روساریو به اروگوئه سفر کند. او به همراه همسرش آنتونلا روکوتزو و سه فرزندش تیاگو، ماتئو و چیرو در مراسم ازدواج دوباره مهاجم اروگوئه ای حضور پیدا خواهند کرد.

این مراسم قرار است که در هتل فاسانو در منطقه پونتا استه در اروگوئه برگزار شود. این هتل اتاق های زیادی برای سکونت مهمانان دارد و قرار است که منوی غذایی ویژه ای هم در اختیار مدعوین قرار بگیرد تا پذیرایی ویژه در انتظار مهمانان مراسم لاکچری مهاجم بارسلونا باشد.

احتمال دارد که برخی از مدعوین لوئیز سوارز برخی از روزهای تعطیلات کریسمس خود را در کنار این بازیکن و همسرش در اروگوئه سپری کنند و به شهرهای دیگر این کشور هم سر بزنند تا بعد از آن به اردوی تیم هایشان ملحق شوند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net