رابطه مخفیانه ستاره فوتبال با وجود داشتن نامزد!
خیانت الکساندر لاکازت به نامزدش به یکی از سوژه ها رسانه ای اجتماعی تبدیل شده است

خیانت ستاره آرسنال به نامزدش جنجال ساز شد

الکساندر لاکازت ستاره آرسنال به نامزد طولانی مدت خود خیانت کرد.

نشریه سان گزارش داده است که مهاجم 28 ساله رابطه عاشقانه ای را با فوندا گدیک آغاز کرده و او را به خانواده و هم تیمی  هایش هم معرفی کرده است، آن هم در حالی که پیش از این پنج سال رابطه عاشقانه با مانون موگاورو داشته است.

فوندا می گوید که در ابتدا  اطلاعی از نامزد مهاجم آرسنال نداشته، در غیر این صورت وارد رابطه نمی شده است. فوندا 23 ساله زمانی که می فهمد لاکازت سه ماه به صورت مخفیانه به نامزدش خیانت کرده، کاملا عصبانی شده و از نظر روحی به هم ریخته است.

فوندا به یکی از نزدیکانش گفته است:" الکس سعی کرد که من را اغوا کند. او به من قول داد که با تعهد در کنارم باشد. او برخورد خوبی با من داشت و با من مثل یک شاهزاده برخورد می کرد. با هم در هتل های مجلل لندن نظیر ساندرسون ملاقات می کردیم اما او ناگهان به من گفت که یک نامزد با رابطه ای طولانی مدت دارد. کاملا شوکه شده بودم. فکر می کردم که او مجرد است. خشمگین بودم و مجبور بودم به حرف هایش در مورد دختری گوش بدهم که پنج سال با او بود و در لندن در کنارش زندگی می کرد. الکس سعی کرد که من را فریب بدهد و گفت که آینده ای برای ما وجود دارد. او مدام به من پیام می داد، حتی وقتی که در تابستان قبلی با نامزدش برای تعطیلات به ساردینیا رفته بود. "

فوندا در ادامه صحبت هایش بیان کرده است:" زیاد با هم بیرون می رفتیم. الکس برخورد خیلی خوبی به من داشت و به هیچ وجه به نظر نمی رسید که نگران باشد که کسی ما را با هم ببیند. اما می دیدم که هیچ تلاشی برای جدا شدن از نامزدش انجام نمی دهد. این یک راز لو رفته در مورد من و الکس است. او من را به بقیه به عنوان نامزدش معرفی می کرد. حقیقتا فکر می کردم که با هم آینده ای داشته باشیم."

لاکازت و فوندا در اواخر سال 2018 با هم ملاقات کردند یعنی یک سال بعد از انتقال 52 میلیون پوندی این بازیکن از لیون به آرسنال  و در یک باشگاه شبانه در لندن با همدیگر آشنا شدند.  دوست صمیمی فوندا تعریف می کند که حتی بعد از آن که لاکازت به او گفته که با شخص دیگری رابطه دارد، این رابطه ادامه داشته چرا که فوندا تصور می کرده که آینده ای میان این دو وجود داشته باشد.

در حال حاضر مانون، نامزد رسمی لاکازت که در حوزه آرایشگری فعالیت می کند، هیچ واکنشی به این قضیه نداشته است و هر دو همدیگر را در فیسبوک و اینستاگرام فالو می کنند و مشخص نیست که بعد از لو رفتن رابطه مخفیانه لاکازت ، آنها از هم جدا شده اند یا نه.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net