جنجال رابطه عاشقانه فوتبالیست 29 ساله با دختر 17 ساله
رابطه عاشقانه مهاجم سرشناس تیم ملی روسیه با یک دختر 17 ساله مورد انتقاد قرار گرفته است

رابطه عاشقانه مهاجم لوکوموتیو با نوه 17 ساله رئیس جمهور سابق روسیه

فدور اسمولوف مهاجم روسیه ای تیم لوکوموتیو مسکو پس از نامزدی با ماریا یوماشوا نوه یوریس یلتسین رئیس جمهور سابق روسیه به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است.

 ماریا یوماشوا فقط 17 سال سن دارد و هنوز به سن قانونی نرسیده است در حالی که اسمولوف 29 ساله است. خیلی ها از این که مهاجم روس با یک دختر زیر سن قانونی نامزد کرده به شدت انتقاد کرده اند.

فدور اسمولوف و ماریا یوماشوا خر سال نو را کنار هم در جزایر سن بارتلمی در منطقه کارائیب سپری کرده اند و به نظر می رسد که این دو در نظر دارند که به زودی با هم ازدواج کنند اما در ابتدا باید منتظر بمانند تا دختر رئیس جمهور سابق روسیه به سن قانونی برسد.

فدور اسمولوف پیش از این رابطه عاشقانه ای با ویکتوریا لوپیروا، مدل سرشناس روس و سفیر جام جهانی 2018 روسیه داشت اما از وی جدا شد. به هر صورت  به نظر می رسد که اسمولوف بدون توجه به این شایعات قصد ادامه رابطه و ازدواج با ماریا را دارد.

اسمولوف در این فصل در 19 بازی برای لوکوموتیو فقط چهار گل زده است اما همه تلاش خود را انجام می دهد تا در آمادگی کامل به یورو 2020 برسد. شهر سن پترزبورگ روسیه هم یکی از میزبان های مسابقات یورو است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net