پست حاشیه ساز جورجینا؛ ازدواج مخفیانه با رونالدو!
پست جورجینا رودریگز نامزد رونالدو و استفاده وی از واژه همسر باعث شده است که عده ای اعلام کنند که این زوج مخفیانه ازدواج کرده اند

استفاده جورجینا از واژه همسر؛ آیا رونالدو و نامزدش ازدواج کرده‌اند؟

جورجینا رودریگز، نامزد کریستیانو رونالدو، شایعات مربوط به ازدواج این زوج را با انتشار پستی که در آن از ستاره سابق رئال مادرید با واژه همسر ( شوهر ) نام برده، افزایش داده است.

فوق ستاره تیم ملی پرتغالی دو ماه قبل در پاسخ به این سوال که آیا در یک مهمانی محرمانه در آفریقای شمالی با جورجینا ازدواج کرده جواب منفی داده بود و آن را به کلی تکذیب کرده بود. اما این هفته نامزد این بازیکن در پستی که به مناسبت 26 سالگی خود منتشر کرد او را همسر خود نامید و همین موضوع باعث شد که این مهاجم 34 ساله بار دیگر در مرکز شایعات قرار بگیرد.

جورجینا رودریگز با انتشار پستی از خود، رونالدو و فرزندانشان نوشت: " تولد 26 سالگی من مبارک. بسیار خوشحال هستم. نمی توانم چیز بیشتری از زندگی بخواهم. تنها سلامتی زیادی برای خانواده و خودم می خواهم که از حضور آنها لذت ببرم. برای تمام تبریکات، گل ها و عشقی که به من دادید، سپاسگزارم. همچنین از همسرم تشکر می کنم که بهترین زندگی و فرزندانمان را به من داده است. دوستت دارم. "

جورجینا از کلمه " marido " استفاده کرده که در زبان اسپانیایی اغلب به همسر قانونی یک فرد اشاره دارد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net