تیغ زدن آقای فوتبالیست توسط بازیگر زن سرشناس کشورمان!!!
50 هزار دلار باعث به هم خوردن رابطه آقای فوتبالیست و خانم هنرپیشه شد

ماجرای 50 هزار دلاری که خانم هنرپیشه از آقای فوتبالی گرفت و پس نداد، چیست؟

روزنامه خبرورزشی در شماره دیروز خود به یک ماجرای جالب اشاره کرده و کدهایی داده که مشخص می‌کند خانم هنرپیشه و آقای فوتبالیست چه کسانی هستند.

به نوشته این روزنامه داستان از آنجا آغاز شد که یکی از دوستان هنرپیشه خانم که به بهانه دیدن بازی پرسپولیس برابر الهلال به امارات سفر کرده بود، به بهانه تولد دوست صمیمی‌اش پستی گذاشت که این پست توسط آقای فوتبالیست لایک شد.

اگر چه مادر آقای فوتبالیست مخالف ازدواج پسرش با خانم بازیگر بود اما این موضوع مانع ارتباط موقت آنها نشد به خصوص آنکه تصاویری از این دو نفر در یک مرکز خرید در یک کشور عربی حوزه خلیج فارس منتشر شد.

اینکه چرا رابطه این دو نفر یکدفعه قطع شد به این دلیل است که خانم هنرپیشه –  ید طولایی در تیغ زدن افراد پولدار و متمول دارد- در آخرین سفر خود مبلغی در حدود 50 هزار دلار از آقای فوتبالیست می‌گیرد و آن را پس نمی‌دهد.

این در حالیست که آقای فوتبالیست همواره بلیت رفت و برگشت خانم بازیگر و هزینه اقامت او در خارج از کشور را تامین می‌کرد. آقای فوتبالیست اگر چه شدیدا از دست بازیگر مربوطه شاکی است اما دستش به جایی بند نیست و این رابطه اینگونه به پایان رسید!



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net