شادی گل رونالدویی پیش چشم رونالدو در الکلاسیکو! عکس
وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی و جوان رئال مادرید امشب مرد اول دیدار تیمش مقابل بارسلونا بود و پس از گلزنی به سبک رونالدو خوشحالی کرد

خوشحالی به سبک رونالدو در الکلاسیکو

رئال مادرید امشب موفق شد در دیداری حساس و سرنوشت ساز در تعیین قهرمانی لالیگا، با دو گل بارسلونا را مغلوب کرده و دوباره به صدر جدول برسد؛ ستاره این پیروزی بدون شک وینیسیوس جونیور، وینگر جوان کهکشانی ها بود.

این بازیکن موفق شد در دقیقه 70 و روی پاس عمقی و دقیق تونی کروس وارد محوطه جریمه باسلونا شود و ضربه او بعد از برخورد با جرارد پیکه کمی تغییر مسیر داده و وارد دروازه مارک آندره تراشتگن شد. حالا وینیسیوس جونیور با 19 سال و 233 روز سن رکورد لیونل مسی با 19 سال و 259 روز را شکست و به جوانترین گلزن تاریخ ال کلاسیکو تبدیل شد.

اما وینیسیوس بعد از گلزنی به سمت سکوی ویژه استادیوم برنابئو رفته و به سبک کریستیانو رونالدو خوشحالی کرد. ستاره پرتغالی و سابق رئال مادرید که از تعطیلی رقابت های سری آ به دلیل شیوع ویروس کرونا بهره برده بود، امشب در استادیوم برنابئو حاضر شده و بازی تیم سابقش برابر بارسلونا را از نزدیک تماشا کرد.

وینیسیوس بعد از گلزنی به سمت رونالدو رفته و آن شادی مشهورش که با باز کردن دستانش همراه است را در مقابل او به نمایش گذاشت تا اینگونه به بهترین گلزن تاریخ باشگاه رئال مادرید ادای احترام کرده باشد.

وینیسیوس که امشب برای اولین بار در تاریخ رقابت های ال کلاسیکو موفق به گلزنی شد، راه درازی برای رسیدن به کسری از افتخارات بهترین گلزن تاریخ این باشگاه را خواهد داشت.


خوشحالی در الکلاسیکو به سبک رونالدو

خوشحالی در الکلاسیکو به سبک رونالدو



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: varzesh3.com