پست عاشقانه ستاره فوتبال برای تولد25 سالگی همسرش: باجنون دوستت دارم
آلوارو موراتا مهاجم اتلتیکو مادرید با انتشار متنی تولد همسرش را تبریک گفت

جشن تولد همسر موراتا با حضور پرشمار بازیکنان اتلتیکومادرید

آلیس کمپلو، همسر آلوارو موراتا مهاجم اتلتیکو مادرید، به تازگی 25 ساله شده است و به همین خاطر آلوارو برای وی جشن تولد باکلاسی را برگزار کرد.

جشن تولد آلیس در کنار دوستان صمیمی و نزدیکانش در رستوران آمازونیکا در مادرید برگزار شد. در این مراسم برخی بازیکنانی اتلتیکو همچون کوکه، خیمنز، مارکوس یورنته، آریاس، ویتولو، هرموسو، آدان  حضور داشتند که اکثر آنها با زوج های خود به مراسم آمده بودند.

بیاتریز همسر کوکه، رجینا همسر خیمنز، پاتریسیا نامزد مارکوس یورنته، لتی، نازمد ویتولو، کارین همسر آریاس، آینوا نامزد ماریو هرموسو حضور داشتند. مثل هر جشن تولدی مهمانان سعی کردند که حسابی به خودشان خوش بگذرانند و از این جشن لذت ببرند. آلیس شمع تولدش را در مقابل مهمانان فوت کرد و یک گروه موسیقی نیز به سبک فلامنکو برای مهمانان اجرا کردند.

آلوارو موراتا در اینستاگرام پیامی برای همسرش منتشر کرد و نوشت:

"تولدت مبارک شاهزاده من. تو بهترین اتفاق زندگی من هستی. از خداوند ممنونم که تو را در زندگی ام دارم چرا که هوشت را بالاتر از جنون های من قرار می دهی، به روزهای ناامید کننده جنون می بخشی و باعث می شوی که زندگی رویایی خود با زنی را داشته باشم که اگر قلم و کاغذ داشتم برایش می نوشتم "با جنون دوستت دارم.""

موراتا در زمانی که در یوونتوس بازی می کرد در تورین با آلیس آشنا شد. این زوج در سال 2017 با هم ازدواج کردند..



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net