چاقی غیرمنتظره نیمار قبل از بازی حساس مقابل بورسیادورتمند
نیمار این روزها دچار اضافه وزن شده و همین موضوع باعث نگرانی مسئولان و هواداران پاری سن ژرمن درباره این بازیکن شده است

نگرانی پاریسی ها از چاقی نیمار در آستانه بازی با دورتموند

 5 روز دیگر پاری سن ژرمن بازی فوق العاده حساسی را در دور برگشت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بورسیا دورتموند پیش رو خواهد داشت و پاریسی ها در این بازی چشم امید به نیمار دوخته اند و امید دارند تا نیمار بتواند برگ برنده تیمشان دراین بازی باشد.

این درحالی است که شرایط فیزیکی نیمار در بازیهای اخیر تیمش با انتقادات زیادی همراه بوده و خیلی ها معتقدند که او افزایش وزن دارد و همه اینها را به خاطر مصدومیتی می دانند که حدود یک ماه پیش (روز اول فوریه) در بازی با مون پولیه از ناحیه دنده ها برای نیمار ایجاد شده بود.

درپایان بازی رفت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا  و باخت پی.اس.جی مقابل دورتموند، نیمار به انتقاد از مدیریت مصدومیتش که توسط توخل و اعضای کادر پزشکی پاری سن ژرمن انجام گرفته بود پرداخت. نبود ریتم مناسب فوتبالی باعث شد تا او نتواند در این بازی با تمام توان کار کند و تمام توانایی هایش را درمصاف با دورتموند به کار بگیرد. چهار روز بعد از آن باخت، نیمار در بازی با بوردو، از داور بازی کارت قرمز گرفت و در بازی بعدی تیمش نیز محروم بود و از همین رو هنوز نتوانسته تا به ریتم ایده آل فوتبالی اش بازگشته و پرتوان و آماده باشد.

حالا روزنامه اکیپ در گزارشی به این نکته اشاره کرده که نیمار احساس ناامیدی می کند و از اینکه نتوانسته در یک ماه اخیر در بازیهای بیشتری برای تیمش به میدان برود بسیار ناراحت است. او حدود یک ماه پیش و در بازی پاری سن ژرمن مقابل مون پولیه بود که نیمار از ناحیه دنده مصدوم شد و از آن زمان تا به امروز تنها در سه بازی برای تیمش به میدان رفته؛ یکی در شب باخت مقابل دورتموند، دیگری در مصاف با بوردو که از زمین مسابقه اخراج شد و نهایتا در بازی با لیون که عملکرد بحث برانگیزی را به نمایش گذاشت و البته در آن بازی از روی نقطه پنالتی برای تیمش گلزنی کرد.

این روزها در پاریس تردیدهای زیادی وجود دارد که آیا نیمار می تواند برای بازی روز چهارشنبه تیمش مقابل دورتموند با 100% توان به میدان برود یا خیر.. چراکه این بازی یکی از بازیهای سرنوشت ساز برای تیم پاریسی به حساب می آید؛ مقامات پاری سن ژرمن سالهاست که رویای حضور در مراحل پایانی لیگ قهرمانان اروپا را در سر دارند و در سالهای اخیر این تیم درمرحله یک هشتم پایانی حذف شده و جالب اینجاست که در دو سال اخیر نیمار به دلیل مصدومیت شانس حضور در این دور از رقابتها را از دست داده و حالا هم که این ستاره برزیلی با روزهای اوجش فاصله زیادی دارد و به میدان نرفتنش در یک ماه اخیر باعث شده تا او اضافه وزن پیدا کرده و نگرانی ها درمورد شرایط فیزیکی اش در آستانه بازی سرنوشت ساز با دورتموند، پاریسی ها را حسابی نگران کرده است..



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net