خوشحالی مانکن 28 ساله از گلزنی همسرش در دربی منچستر! عکس
گلزنی آنتونی مارسیال در دربی منچستر باعث خوشحالی همسر 28 ساله این بازیکن منچستر یونایتد شد

خوشحالی شدید همسر مارسیال از درخشش آنتونی در دربی منچستر

آنتونی مارسیال یکی از دو گل پیروزی منچستریونایتد مقابل منچسترسیتی را در دربی شهر منچستر به ثمر رساند. ملانی تصاویری از خوشحالی اش از پیروزی یونایتد در اولدترافورد در بازی یکشنبه منتشر کرد.

آنتونی گل اول منچستریونایتد را در پیروزی دو بر صفر مقابل سیتی به ثمر رساند که به نظر می رسد همسرش ملانی از این گل به شدت خوشحال شده بود و ویدئوهایی از خودش در حال خوشحالی به شکلی جنون آمیز منتشر کرد.


خوشحالی ملانی همسر مارسیال
خوشحالی ملانی همسر مارسیال

ملانی یک مدل 28 ساله و یک ستاره تلویزیونی است که از جایگاه پشت دروازه در حال تماشای بازی بود و نمی توانست جلوی خوشحالی خود را از گلزنی شوهرش بگیرد. همسر این مهاجم فرانسوی همچنین تصاویری از خوشحالی بازیکنان منچستریونایتد منتشر کرده است.پیش از اتمام بازی مک تومینای گل دوم منچستریونایتد را روی اشتباه فاحش ادرسون به ثمر رساند.

آنتونی و ملانی در سال 2016 با هم آشنا شدند. این زوج در سال 2018 صاحب بچه شدند. ملانی در سال 2015 در یک مسابقه تلویزیونی شرکت کرد و در همان زمان به شهرت رسید و با 2.4 میلیون هوادار به نظر می رسد که محبوبیت زیادی در اینستاگرام دارد. به هر صورت منچستریونایتد امید زیادی دارد که با شرایط فعلی به جنگیدن برای سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ادامه بدهد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net