تغییر ظاهری عجیب کاسیاس در قرنطینه خانگی
ایکر کاسیاس دروازه بان سابق رئال مادرید و پورتو ساعاتی پیش تصویری را در صفحه رسمی اش در اینستاگرام منتشر کرد که حسابی سورپرایز کننده است

ایکر کاسیاس موهایش را تراشید

کاسیاس حالا با عکس جدیدی که منتشر کرد همه هوادارانش را سورپرایز کرد، چرا که او موهای سرش را کامل تراشیده و با ظاهری متفاوت عکس گرفته است. اینطور به نظر می رسد که تراشیدن موهای سر در هفته های اخیر که اکثر افراد در سراسر دنیا به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا در خانه هایشان درقرنطینه هستند، حسابی مد شده و روز به روز افراد بیشتری را می بینیم که با تراشیدن موهای سرشان و با ظاهری تازه از خود عکسهایی را منتشر می کنند.

کاسیاس زیر این عکس نوشته:« اخبار مثبت خواهند رسید... همه در کنار هم.» او در عین حال هفته خوبی را برای همه هوادارانش با وجود همه شرایط آرزو کرده است. این درحالی است که کاسیاس به ندرت ظاهرش را تغییر می دهد ولی به نظر می رسد که در روزهای قرنطینه خانگی در پورتو، تصمیم گرفته تا کچل کند.

بسیاری از کاربران اینستاگرام و به ویژه هواداران و فالوورهای کاسیاس، در زیر این تصویر از او درمورد کاندیداتوری اش برای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا سوال کرده اند و بسیاری هم نوشته اند که سر تراشیده به او حسابی می اید.  خیلی ها هم از کاسیاس دلیل این کار را پرسیده اند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net