تقدیر باشگاه رم از پرستار زن فداکار ایرانی
باشگاه رم از حاتمه تقوی پرستار ایرانی که درحال خدمت رسانی به مردم برای مقابله با ویروس کرونا می باشد, تقدیر و تشکر کرد

تشکر باشگاه رم از پرستار ایرانی

باشگاه رم که یکی از فعال‌ترین باشگاه‌ها در فضای مجازی است اقدام به برگزاری کمپین تقدیر از پرستاران و دکتر‌ها گرفته است. عوامل این باشگاه هرروز در حساب توئیتری باشگاه از قهرمانان کادر درمانی در سراسر جهان، بدون اهمیت داشتن ملیت آن‌ها با انتشار عکس‌هایشان تقدیر می‌کند.

این باشگاه پیشتر با بیانیه‌ای اعلام کرده بود: « مهم نیست کجا زندگی می‌کنید، اگر یکی از اعضای خانواده شما، همکار و یا دوستان شما به عنوان پزشک، پرستار و یا داوطلب کادر درمانی مشغول به کار هستند و می‌خواهید از آن‌ها تشکر کنید. عکسی از آن‌ها برای ما ریپلای، دایرکت و یا به work@asroma.it ایمیل کنید و از آن‌ها برای ما بگویید.»

حساب توئیتری این باشگاه شب گذشته با انتشار پستی از یک پرستار ایرانی تقدیر کرد. در متن پست باشگاه رم آمده:« حاتمه تقوی به عنوان یک پرستار فداکار در بیمارستان شهر آمل خدمت می‌کند. خواهر او طرفدار دو آتشه  آ اس رم است. حاتمه می‌گوید: خواهرم پرستار آی‌سی‌یو است، این روزا بیشتر از هرکسی نگرانشم. آمین که خدای بزرگ از خواهرم و همه‌ی عزیزای زحمت‌کشِ کادر درمان تو دنیا محافظت می‌کنه»

این تقدیر ابتدا در حساب اصلی رم که به زبان انگلیسی اداره می‌شود منتشر شده و حساب باشگاه به زبان فارسی هم آن را بازنشر کرده است



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net