اجاره یک خانه لاکچری جدید توسط رونالدو بخاطر سررفتن حوصله اش!
کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس تصمیم گرفته است که برای سرگرمی هم که شده، چند روزی خانه اش را در دوران قرنطینه عوض کند و در خانه جدیدی زندگی کند

حوصله رونالدو در قرنطینه سر رفت و خانه‌ای جدید اجاره کرد!

با وجود آن که شایعاتی در مورد بازگشت احتمالی رونالدو به تورین مطرح شده بود، این بازیکن به نظر می رسد که تصمیم گرفته است که چند روز دیگر هم در کشورش پرتغال بماند و البته یک خانه جدید را برای اقامت خودش و خانواده اش در روزهای آینده انتخاب کرده است.

ستاره سابق رئال مادرید تصمیم گرفته است که خانه ای را در نزدیکی کانیکال که یک مکان ماهیگیری است، برای روزهای آینده اجاره کند. این خانه شش اتاق دارد و هزینه اجاره آن هفته ای چهار هزار یوروست. بدین ترتیب رونالدو به جای خانه خود در فونچال قرار است که در این منطقه زندگی کند.

منابع نزدیک به رونالدو می گویند که این ستاره از زندگی در خانه خودش خسته شده بود و می خواست که در جایی متفاوت زندگی کند و به همین خاطر به این خانه جدید نقل مکان کرده است.

با توجه به قرنطینه در پرتغال، رونالدو تصمیم گرفته است است که در همان شهر خودش این خانه را اجاره کند. زمانی که جورجینا رودریگز نامزد رونالدو تصاویری منتشر کرد که در یک سراشیبی می دوید، خیلی ها شک کردند که رونالدو خانه اش را عوض کرده و حالا بررسی ها نشان می دهد که این قضیه صحت دارد.

اقامتگاه جدید رونالدو و خانواه اش یک استخر ، یک حیاط، دسترسی مستقیم به ساحل و منظره اقیانوس اطلس را دارد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net