منچستر یونایتد گرانقیمت ترین بازیکن تاریخ را میخرد!
منچستریونایتد قصد دارد با به خدمت گرفتن هری کین, این بازیکن تاتنهام را به عنوان گرانقیمت ترین بازیکن تاریخ معرفی کند

هری کین به گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل می‌شود؟

منچستریونایتد در تلاش است تا در پنجره نقل و انتقالاتی بعدی ترکیبش را تقویت کند تا دوباره این تیم بتواند به مدعی اصلی جامها تبدیل شود. شیاطین سرخ گزینه های مختلفی را مد نظر قرار داده اند اما به نظر می رسد که دو بازیکن اهداف اصلی انها باشند : جیدون سانچو و هری کین.

منچستریونایتد می خواهد که هری کین به گران ترین بازیکن تاریخش تبدیل شود. این مهاجم انگلیسی چند هفته پیش به صورت غیرمستقیم اعلام کرده بود که می خواهد از تاتنهام جدا شود چرا که شانس کسب جوایز تیمی برایش زیاد نیست.

از سویی به نظر می رسد که بحران کرونا باعث شده تا تاتنهام شرایط مالی چندان خوبی نداشته باشد و به همین خاطر به جدایی ستاره خط حمله تیمش رضایت خواهد داد.

دیلی میل گزارش داده است که تاتنهام برای فروش هری کین 227 میلیون یورو طلب کرده است. یونایتد در نظر دارد که یک مهاجم بزرگ به خدمت بگیرد و هیچ بعید نیست که رکورد 222 میلیونی نیمار را بشکنند و کین را به گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل کنند. البته یونایتد برای این خرید مجبور است که برخی بازیکنان مازادش نظیر الکسیس سانچز، فیل جونز، جسه لینگارد، آندریاس پریرا و کریس اسمالینگ را هر چه زودتر بفروشد تا از پرداخت دستمزدشان خلاص شود.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net