افشاگری معشوقه سرمربی آرسنال درباره این مربی
 اونای امری مربی اسپانیایی سابق آرسنال, معتقد بود که آشنایی اش با معشوقه جدیدش, باعث باخت های این تیم شده است

نامزد سابق امری: اونای من را دلیل اخراجش از آرسنال می‌دانست!

 اونای امری مربی اسپانیایی پس از کسب نتایج ضعیف از آرسنال برکنار شد. برخی می گویند که مشکل اصلی امری این نبوده که نتوانسته بازیکنانش را با خود همسو کند هر چند که حالا ساشا رایت نامزد سابقش می گوید که او مقصر این اتفاق بوده است!

ساشا رایت نامزد سابق اونای امری مصاحبه ای با نشریه سان داشته و در مورد دلیل جدایی این زوج از همدیگر صحبت کرده است:"امری می گفت که من یک ساحره سفید هستم چرا که برایش بدشانسی می آورم و من را دلیل اخراجش می دانست. به من گفت که از روزی که رابطه اش با من آغاز شده، باخت هایش هم شروع شده است. آن قدر استرس داشت که ذهنش بعد از جدایی در جای درستش قرار گرفت."

امری و رایت در سال 2018 در لندن آشنا شدند. نامزد سابق مربی اسپانیایی تعریف می کند:"چت کردن را با همدیگر آغاز کردیم اما با توجه به این که فوتبال را دنبال نمی کنم، نمی دانستم که او کیست. به من گفت که در صنعت ورزش کار می کند و انگلیسی اش ضعیف است چرا که تازه در حال یادگیری است. از من خواست که بیرون برویم اما نمی خواست که به جاهای شلوغ برویم. وقتی با هم حرف می زدیم مدام مکالمه را قطع می کرد تا معنی کلمات را از طریق "گوگل ترنسلیت" در تلفن همراهش متوجه شود."

این زن انگلیسی در مورد عادت های امری هم صحبت کرد:" حتی وقتی در تخت خوابیده بود هم یک لپ تاپ و یک تبلت کنار خودش داشت. کمی برایم ناراحت کننده بود اما فهمیدم که این عادت اوست و با ان کنار آمدم. "

وی در مورد دلیل جدایی شان هم گفت که امری هرگز او را به بقیه به عنوان نامزدش معرفی نمی کرد:" وقتی با کسی مواجه می شدیم، هرگز اونای من را به عنوان نامزدش معرفی نمی کرد. در ماه سپتامبر به او گفتم که اگر من را به عنوان نامزدش به دیگران معرفی نمی کند، پس این رابطه چه مفهومی دارد. به من گفت که به زمان بیشتری برای این کار نیاز است اما به او گفتم که دیگر بس است و جدا شدیم."



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net