درخواست جالب رونالدینیو از کارمندان هتل!
رونالدینیو که این روزها بخاطر شیوع کرونا از زندان آزاد شده و در یک هتل در بازداشت به سر می برد, روزهایی خوبی را سپری می کند

حبس رونالدینیو در هتل

رونالدینیو گائوچو اسطوره فوتبال برزیل و برادرش روبرتو دو هفته است که در هتل پالماروگا آسانسیون در کشور پاراگوئه در حبس خانگی هستند. آنها پس از پرداخت وثیقه 1.6 میلیون دلاری از زندان به حبس خانگی منتقل شدند چرا که به جرم استفاده از پاسپورت جعلی دستگیر شده بودند.

ستاره برزیلی و برادرش در پی شیوع ویروس کرونا از زندان به هتل منتقل شده اند تا ادامه بازداشت خود را در یکی از شیک ترین هتل های پاراگوئه سپری کنند.شاید اطلاعات چندانی در مورد حبس خانگی  رونالدینیو منتشر نشده است اما امیلیو یگروس سرپرست هتل در مصاحبه با سایت مکزیکی "اکسلسیور" گفت که حال ستاره برزیلی خوب است.

یگروس در مورد حال و روز  رونالدینیو و برادرش صحبت کرده و گفته است:"او حس شوخ طبیعی خود را از دست نداده و اکثرا با لحنی شوخی آمیز صحبت می کند. انسان خوبی به نظر می رسد .لبخندش را از دست نداده است. برادرش هم همین طور است. چهره اش نسبت به روز اول خیلی بهتر شده است. در زمانی که به هتل آمد چهره اش خیلی استرس داشت اما حالا شرایط برایش بهتر شده است."

وی در ادامه در مورد درخواست جالب رونالدینیو از کارمندان هتل صحبت کرد و گفت که ستاره برزیلی به محض رسیدن به هتل از کارمندان خواسته تا به او توپ بدهند تا روپایی بزند. مدیر هتل همچنین گفت که یک سالن 30 در 15 متری برای فوتبال بازی کردن در اختیار رونالدینیو قرار گرفته است. ستاره سابق بارسلونا و برادرش فعلا باید تا زمان اعلام دادستانی در دادگاه بماند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:  footballi.net