لو رفتن ارتباط سرمربی سرشناس با چند زن بطور همزمان
اونای امری سرمربی سابق آرسنال گویا با زنان مختلفی به صورت همزمان در ارتباط بوده است

روابط شخصی بحث‌برانگیز اونای امری ، سرمربی اخراجی آرسنال

به نظر می رسد که یکی از دلایل اصلی ناکامی اونای امری مربی اسپانیایی در آرسنال جدا از مسائل فنی، تمرکز او روی مسائل حاشیه ای زندگی اش بوده است.

ساشا رایت تاجر زن انگلیسی ادعا کرده بود که امری به او گفته که دلیلی اخراجش این بوده که اشنایی با وی برایش بدیمنی آورده است. حالا سان گزارش داده است که امری در زمانی که با ساشا در ارتباط بوده به طور همزمان با یک زن اسپانیایی هم قرار می گذاشته است و همزمان به تاجر انگلیسی خیانت می کرده است.

امریل48 ساله که در ماه نوامبر از آرسنال اخراج شد سالها با یک زن کافه دار در کشور اسپانیا به نام لوسیلا ویلا نیز در ارتباط بوده است. در حقیقت لوسیلا به همراه اونای به کشورهای مختلفی سفر کرده و این دو بیش از ده سال با هم نامزد بوده اند.حرفهای ساشا باعث شد تا لوسیلا بفهمد که اونای مدتها به او خیانت می کرده و به همین خاطر کافه دار اسپانیایی از دست این مربی به شدت دلخور است.

لوسیلا در ماه فوریه تصویری از خودش در کنار اونای منتشر کرده بود و نوشته بود:" با هم ولنتاین را جشن گرفتیم. برندگان مثل اونای هرگز ناامید نمی شوند و به تلاش برای بردن ادامه می دهند."

لوسیلا صاحب کافه ای به نام "ماربلان"در مایورکا است که در زمان حضور این مربی اسپانیایی در پی اس جی با او در پاریس زندگی می کرد. هفته گذشته ساشا  35 ساله اهل لندن  ادعا کرده بود که دو سال با اونای رابطه داشته است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net