ورود جنجالی سوشا مکانی به ماجرای علی کریمی و امیر تتلو
سوشا مکانی دروازه‌بان سابق پرسپولیس ورودی عجیب به ماجرای علی کریمی و تتلو و همچنین آرات داشت

حمایت سوشا مکانی از امیر تتلو بجای علی کریمی

سوشا مکانی که سابقه حضور در پرسپولیس را در کارنامه دارد، در روزی که بیشتر فوتبالیست‌ها با پیام‌ها و همچنین پست‌های خود در صفحات مجازی حمایت خود را در ماجرای تتلو و آرات از علی کریمی نشان می‌دادند، او با انتشار ویدئویی و همراهی با یکی از آهنگ‌های این خواننده باعث خشم هواداران پرسپولیس شد.

این موضوع با هجمه بزرگ و همراه با فحاشی به این دروازه‌بان بود تا او واکنش تندی به این موضوع نشان دهد: نیاید تو دایرکت من حرف‌های گنده تر از دهانتون بزنید. تا دیروز تو استادیوم به هیچکس رحم نمی‌کردید. داداشم مهرداد اولادی رو شما کشتید و انقدر بهش فحش دادید. همه رو دونه به دونه فراری دادید و به علی پروین و علی دایی هم رحم نکردید.

الان هم اومدید کاسه داغ‌تر از آش شدید. برید زندگی‌تونو بکنید. هیچکس علی آقا کریمی و امیر تتلو رو اندازه من دوست نداره. هرکس هم ناراحته منو آنفالو کنه. من تو پیج خودم ۴ تا آدم حسابی می‌خوام حالا چه استقلالی چه پرسپولیسی. ادب داشته باشن نوکرشون هستم.

مکانی در بخش دیگری از صحبت‌های اینستاگرامی عجیب خود مدعی شد که به دنبال این خواهد بود تا پیام صادقیان را به فوتبال بازگرداند و در این رابطه گفت که حتی شده التماس خواهد کرد تا این استعداد بزرگ نسوزد و دوباره فوتبال خود را از سر بگیرد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir