همه چیز درباره جت شخصی مسی؛ ۲۴۰ میلیارد تومان ناقابل!
لیونل مسی یک جت شخصی دارد که مشخصات و تزئینات آن توسط سایت گل بررسی شده است

جتی شخصی لیونل مسی چه ویژگی هایی دارد

لیونل مسی برای درخشیدن و پرواز در زمین فوتبال تنها به یک توپ نیاز دارد اما بیرون زمین چمن هم می‌تواند به طور اختصاصی در آسمان‌‌ها سیر کند و دست‌نیافتنی به نظر برسد. فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا یک جت را اجاره کرده و به زودی آن را می‌‌خرد اما به نظر می‌رسد این خرید، کاملا ارزش خرج کردن پول مسی را با توجه به ویژگی‌هایش دارد.

این جت البته بازسازی و به وسیله یک شرکت آرژانتینی به مسی اجاره داده شده است. روی قسمت عقب بدنه این جت ۱۲ میلیون پوندی ( که با احتساب پوند ۲۰ هزار تومان ۳۴۰ میلیارد تومان می‌ارزد) شماره ۱۰ مسی خودنمایی می‌کند و نام اعضای خانواده مسی هم روی پله‌ها و دیگر قسمت‌های جت به این ترتیب نوشته شده است: آنتونلا، تیاگو چیرو و متئو.

مدل این جت، Gulfstream V است که دارای ۲ سرویس بهداشتی، یک آشپزخانه و ۱۶ صندلی است که صندلی‌ها قابلیت تبدیل شدن به ۸ تخت خواب را دارند تا هر کس در این جت هوای خوابی آرام به سرش زد مشکلی در این رابطه احساس نکند.

سایت تریبونا اعلام کرده مسی دومین فوتبالیست پولدار در جهان، پس از کریستیانو رونالدو است. درآمد مسی در حال حاضر هفته‌ای ۶۳۰‌ هزار دلار تخمین زده می‌شود.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net