واکنش همسر لوییز سوارز به انتقاد از اضافه وزن این بازیکن
همسر لوییز سوارز به حمایت از وی در برابر انتقاد ها بخاطر اضافه وزن این بازیکن پرداخته است

پاسخ قاطعانه همسر لوییز سوارز به منتقدان مهاجم بارسلونا

روز چهارشنبه روز خاصی برای لوییز سوارز بود. مهاجم اروگوئه ای پس از دو ماه قرنطینه برای تست کرونا به زمین تمرین بارسلونا رفت. از سویی بازیکن اروگوئه آخرین مراحل درمان مصدومیت خودش را سپری می کند. این بازیکن که در ماه ژانویه در سوپرجام اسپانیا مقابل اتلتیکو مادرید دچار مصدومیتی شدید شد، حالا دوباره به مرز آمادگی رسیده است.

بازگشت به زمین تمرین بارسلونا اما برای لوییز سوارز چندان خوشایند نبود چرا که خیلی از هواداران تصاویری را از مهاجم اروگوئه ای در شبکه های اجتماعی منتشر کردند و آمادگی بدنی او را زیر سوال بردند. خیلی از کاربران مدعی شده بودند که سوارز چاق شده و آمادگی بدنی خود را از دست داده است.

در مقابل این شایعات، سوفیا بالبی همسر  مهاجم بارسلونا ویدیویی از وی در اینستاگرام منتشر کرد. سوارز در این ویدیو بدون پیراهن در حال تمرین کردن با توپ است.

سوفیا در توصیف این تصویر نوشته است:" چقدر زیباست که ببینیم لوییز دوباره کاری را انجام می دهد که خیلی به آن علاقه دارد."

کمی بعد لوییز سوارز نیز همین ویدیو را در بخش استوری اینستاگرام خود منتشر کرد و از چند شکلک شامل استفاده کرد که در یکی از آنها زیپ دهان بسته شده و در دیگری شکلک در حال فکر کردن است.  سوارز و سوفیا در سال 2002 با هم آشنا شدند.

در آن زمان مهاجم اروگوئه ای فقط 15 سال سن داشت. این زوج در حال حاضر ده سال است که با هم ازدواج کرده اند و صاحب فرزندانی به نام دلفینا، بنجامین و لوتارو هستند..



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net