جشن تولد دیوید بکام 45 سالگی دیوید بکام با سورپرایز ویکتوریا
جشن تولد ۴۵ سالگی دیوید بکام، اسطوره محبوب انگلیسی، خیلی ساده و در کنار خانواده گذشت

جشن تولد 45 سالگی دیوید بکام

معمولا سوپراستار که باشی همه انتظار رقم زدن کارهای خاص را از تو دارند. از نوع زندگی و ارتباطات حقیقی و مجازی گرفته تا مراسم‌های مختلف همه منتظر کارهای ویژه از یک سوپراستار هستند اما برای یک سوپراستار گاهی هم سادگی است که حقیقت پیدا می‌کند و جلوه جدیدی از او به دنیا نشان می‌دهد. مثل سوپراستاری که با تمام بزرگی نام خودش و همسرش تصمیم گرفت جشن تولد ۴۵ سالگی خود را خیلی ساده کنار خانواده‌‌اش برگزار کند و با انتشار عکس‌هایش نشان دهد می‌توان در عین بزرگی ساده هم بود و خوش گذراند.

جشن تولد خانوادگی بکام
دیوید بکام شمع ۴۵ سالگی خود را به شکلی کاملاً ساده فوت کردند. شاید همگان از او انتظار داشتند تا مهمانی بزرگی ترتیب دهد و یا حداقل اینکه دوستان نزدیکش را به این مراسم دعوت کند. اصولاً برای یک چهره حرفه مراسم‌هایی نظیر تولد فرصت خوبی برای دعوت از چهره‌های مشهور ورزشی، سیاسی و هنری است. بکام اما ترجیح داد این جشن را خیلی ساده کنار خانواده در خانه ۶ میلیون پوندی‌‌‌اش برگزار کند.

با حضور ویکتوریا و بچه‌ها
مهمانان بکام در این جشن فقط اعضای خانواده‌‌اش بودند. ویکتوریا همسر وفادار دیوید، بروکلین فرزند ارشد و ۲۱ ساله‌‌اش، رومئوی ۱۷ ساله، کروز ۱۵ ساله و تنها دخترش هارپر که ۸ سال دارد در این جشن خودمانی حضور داشتند.

شام خانوادگی
ویکتوریا که این مهمانی کوچک را برگزار کرده بود در کنار دیوید و فرزندان‌شان جشنی خودمانی گرفت. بعد از فوت کردن شمع، دیوید و خانواده به محوطه بیرونی خانه رفتند و خودشان غذا درست کردند. در نهایت چندین عکس خانوادگی این مهمانی را به جشن تولدی خاطره‌انگیز برای دیوید و خانواده‌‌اش تبدیل کرد.

خاطره‌بازی ویکتوریا در اینستاگرام
ویکتوریا اما برای فضای مجازی هم برنامه سورپرایزی داشت. او با انتشار عکسی قدیمی که به ۲۳ سال قبل برمی‌گشت تولد دیوید را تبریک گفت. عکسی که از اولین حضور مشترک و تولد دیوید به یادگار مانده بود و انتشار آن داستان رابطه عاشقانه طولانی‌مدت این دو زوج را یکبار دیگر برای همگان تداعی کرد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی