عصبانیت معشوقه بازیکن رئال مادرید از انتشار خبر تصادف این بازیکن
انتشار خبر تصادف فدریکو والورده هافبک رئال مادرید با واکنش نامزد این بازیکن همراه شد

واکنش نامزد والورده به خبر تصادف خودروی هافبک رئال مادرید

فدریکو والورده هافبک اروگوئه ای رئال مادرید امروز با خبری جنجالی و حاشیه ساز مواجه شد. در حقیقت یکی از کاربران شبکه های اجتماعی ادعا کرده بود که فدریکو والورده بامداد امروز به علت رانندگی با سرعت غیرمجاز کنترل خودروی خود را از دست داده و تصادف شدیدی با یک مانع داشته است. این شخص حتی تصاویری را منتشر کرده بود و مدعی شده بود که آنها را از خودروی فدریکو والورده گرفته است.

مینا بونینو نامزد فدریکو والورده اما این ماجرا را اساسا تکذیب کرد و اعلام کرد که از فردی که این شایعه را منتشر کرده شکایت خواهد کرد.

مینا در صفحه اینستاگرام خود نوشته است:

" انتساب اخبار جعلی به افراد دیگر جرم محسوب می شود و می توان به خاطرش شکایت کرد. علاوه بر این، قبل از آن که خبری را منتشر کنید باید صحت آن را چک کنید. پشت سر یک فرد خانواده اش حضور دارند که ممکن است از انتشار این اخبار جعلی آسیب ببینند. باید بگویم که اخبار منتشر شده در کنار تصاویری که از خودروی منتسب به تصادف خودروی فدریکو منتشر شده دروغ است.

فدریکو  در دو ماه اخیر فقط در روز چهارشنبه از خانه خارج شده تا تست کرونا بدهد و در آن لحظه هم از خودروی موجود در تصاویر استفاده نکرده است. لطفا اخبار را چک کنید. نباید افرادی که هرگز نمی خواهند وارد حاشیه شوند را این گونه تخریب کنید."

فدریکو والورده در این فصل یکی از بازیکنان درخشان رئال مادرید بوده و فصل بسیار خوبی داشته است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net