بچه دار شدن فوتبالیست 46 ساله از همسر 30 ساله اش! عکس
کریستین ویری ستاره سابق دنیای فوتبال در 46 سالگی از همسر 30 ساله اش بچه دار شد

کریستین ویری در سن 46 سالگی دوباره پدر شد

کریستین ویری ستاره سابق فوتبال ایتالیا و همسرش کاستانزا کاراچیولو که مجری تلویزیونی است، به تازگی در میامی صاحب دومین فرزندشان شده اند.

کریستین ویری اسطوره 46 ساله فوتبال ایتالیا این خبر را در صفحه اینستاگرامش تایید کرد و اعلام کرد که ایزابل پس از «استلا»ی دو ساله، دومین فرزندش خواهد بود.

ویری که زمانی رکورد گران ترین بازیکن فوتبال دنیا را از ان خود کرده بود در دوران فوتبالش 236 گل زده بود و توانست عنوان آقای گل لیگ های اسپانیا و ایتالیا را از آن خود کند.

ویری که هر از گاهی به عنوان مفسر تلویزیونی مسابقات فوتبال حاضر می شود، عاشق وقتگذرانی در ساحل میامی است.

ویری که در کنار همسر 30 ساله اش اوقاتش را می گذراند عاشق ورزش های ساحلی نظیر والیبال ساحلی است. او به والیبال با پا هم علاقه زیادی دارد و حتی یک تورنمنت تابستانی با لقب خودش "بوبو" را راه اندازی کرده بود که دوستانش همچون هرنان کرسپو، لوکا تونی و السیو تاکناردی را برای حضور در این مسابقات دعوت کرده بود.

ویری در سن 46 سالگی آمادگی بدنی دوران فوتبالش را هم حفظ کرده است و این روزها سعی می کند که زندگی آرامی در کنار دوستانش داشته باشد.

کریستین در سال 2017 با کاستانزا، مجری ایتالیایی آشنا شد و بعد از آن در کنار هم زندگی می کنند. کاستانزا 16 سال جوان تر است و در شمار زیادی از شوهای تلویزیونی ایتالیا حضور داشته است.


ویری در کنار همسرش و فرزندانش

ویری در کنار همسرش و فرزندانش



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net