نامه احساسی نامزد جمال خاشقچی به هواداران نیوکاسل بخاطر بن سلمان
حتیصه چنگیز، نامزد جمال خاشقچی نامه ای احساسی خطاب به هواداران نیوکاسل نوشته است

درخواست برای نخریدن نیوکاسل توسط بن سلمان

حتیصه چنگیز نامه ای عاطفی برای هواداران نیوکاسل یونایتد نوشته و از آنها خواسته که از مالکیت شیخ سلمان در باشگاه فوتبال مورد علاقه شان پشتیبانی نکنند. صندوق سرمایه گذاری عمومی عربستان سعودی به ریاست ولیعهد محمد بن سلمان در آستانه نهایی کردن خرید 368 میلیون دلاری نیوکاسل بوده و این اتفاق باعث می شود 80 درصد سهام این تیم لیگ برتری در انگلیس به این ارگان برسد.

حتیصه چنگیز نوشت: "می دانم که بسیاری از شما از پیشنهاد محمد بن سلمان وسوسه شده اید تا از شر اوضاع وخیمی که سالهاست روند باشگاه شما را مختل کرده، راحت شوید. اما ولیعهد متهم است که دستور قتل جمال را صادر کرده است. همه تحقیقات قابل استناد اتهام او را ثابت می کنند. شیخ سلمان در کشورش تحت محاکمه قرار نگرفته است، زیرا او آن کشور را با مشت آهنی کنترل می کند.

خواهش من از شما این است که به این فکر کنید که آیا قبول پیشنهاد محمد بن سلمان واقعا مسیر درست برای رفع ناامیدی برای باشگاه و شهر شماست یا نه. چطور ممکن است باشگاه شما توسط شخصی که باید برای قتل محاکمه شود، اداره گردد، در شرایطی که ما به درستی انتظار محاکمه هر کسی که متهم به قتل یک انسان عزیز شده را داریم. آنها به دنبال منافع خودشان هستند.

بارها گزارش شده آنها چندین مخالف و مبارز حقوق زن را زندانی و شکنجه کرده اند، در جنگ یمن تعداد بی شماری از غیرنظامیان را کشته و مورد آزار قرار داده و حتی اعضای خانواده خودشان را نیز تحت تعقیب قرار داده اند.

ما نباید اجازه دهیم فوتبال زیبا فوتبال توسط افرادی که شور و اشتیاقی نسبت به آن ندارند و فقط به دنبال استفاده از آن برای پنهان کردن اعمال تکان دهنده خود هستند اداره شود، زیرا اینگونه باعث شرمساری فوتبال می شویم. حالا لحظه ای است که برای فوتبال، باشگاه، شهر و کشورمان در کنار هم ایستاده تا جلوی نهایی شدن این توافق توهین آمیز را بگیریم."



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: varzesh3.com