2 اشتباه بزرگ بازیکن موفقی که بخاطر پول از پرسپولیس جدا شد
رضا حقیقی بازیکن اسبق تیم ملی درباره دو اشتباه بزرگ فوتبالی‌اش صحبت‌های جالبی کرده است

دو اشتباه بزرگ رضا حقیقی بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس

رضا حقیقی که بعد از حضور در جام جهانی 2014 رفته رفته از سطح اول فوتبال ایران حذف شد در مصاحبه با ایران‌ورزشی به دو اشتباه بزرگ در دوران ورزشی‌اش اشاره کرده است.

اشتباه اول او نرفتن به اروپا بود که البته حقیقی در این موضوع چندان مقصر نبوده است:" من بعد از جام جهانی از دیناموکیف و هرتابرلین پیشنهاد 800 هزار یورویی داشتم که نامه‌اش به باشگاه پرسپولیس هم رسیده بود. همچنین از باشگاه العربی قطر هم پیشنهاد دو میلیارد و 700 میلیون تومانی دریافت کرده بودم اما با پرسپولیس قرار داشتم و وقتی با آقای دایی صحبت کردم ایشان چون تیم را بسته بود و بازیکن دیگری نبود که جایگزینم کند به من گفت بمان و آخر فصل با شرایط بهتری برو. من هم قبول کردم اما ایشان هفته هشتم توسط آقای سیاسی کنار رفتند و سر ما هم بی کلاه ماند. اگر می‌رفتم مسیر زندگی‌ام تغییر می‌کرد."


دومین اشتباه او هم جدایی از پرسپولیس بوده است:" شرایط مالی پدیده خوب بود و آنها پیشنهاد یک میلیارد و 300 میلیون تومانی دادند. من اگر تجربه امروزم را داشتم شاید تصمیم دیگری می‌گرفتم اما گول حرف‌های مرزبان و مدیربرنامه‌هایم را خوردم. شاید  اگر در پرسپولیس می‌ماندم الان کاپیتان این تیم بودم و حداقل 100 بازی ملی داشتم"

حقیقی 31 ساله علیرغم این اشتباهات، به بازگشت به سطح اول فوتبال ایران امیدوار است:" من نه پیر شده‌ام و نه فوتبال از یادم رفته است. من اگر از نظر روانی به شرایط خوبی برگردم دوباره می‌شوم همان رضا حقیقی که بودم. از نظر روانی باید با خودم کنار بیایم که اگر شده یک سال هم در لیگ یک بازی کنم. من اگر شروع کنم راحت 6-5 سال دیگر در فوتبال خواهم بود."



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net